Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی گفت: سرمایه گذاری در حوزه راه، برای اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان در اولویت است.

او می گوید: اجرای پروژه‌های راهسازی خیلی گران تمام می‌شود و قیمت تمام شده بالایی دارد و در این راستا تلاش معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان این است که از لحاظ فنی و پشتیبانی پروژه‌ها را جلو ببرد و در این راستا اگر بتوانیم اعتبارات خوبی را اخذ کنیم در تسریع روند اجرای پروژه‌ها بسیار موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به  زنجان اعتبارات خوبی برای استان  پیش بینی شده که با تخصیص این اعتبارات پروژه‌ها با سرعت خوبی جلو می‌رود.

طول پروژه سه راهی سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ ۱۰۵ کیلومتر است

اسماعیلی گفت: به عنوان مثال طول پروژه سه راهی سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ ۱۰۵ کیلومتر است و ارتباط استان زنجان با استان همدان را تسهیل می‌کند.

او می گوید: پارسال برای اجرای پروژه‌های حوزه راهسازی در استان زنجان ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شد که از این میزان تنها ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این تعداد پروژه تخصیص یافت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: امسال با تأمین ۲۰۰ میلیارد تومان برای اجرای ۷ پروژه راهسازی در استان زنجان شرایط خوبی  خواهیم داشت و در این راستا اگر این میزان اعتبارات به پیمانکاران تزریق شود کارگاه‌ها فعالیت خوبی خواهند داشت.

اسماعیلی می گوید: راه عامل تأثیر گذار در توسعه هر استان و منطقه‌ای است؛ بنابراین باید برای جذب اعتبارات تلاش کنیم تا راه‌های خوب و ایمنی برای تردد مردم ایجاد کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی راهسازی و راهداری اداره کل راه و شهرسازی اجرای پروژه ها میلیارد تومان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢

کورش فتاحی از رشد ۴۵۵ درصدی واگذاری اراضی و ۱۶ درصدی حجم سرمایه گذاری‌ها در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: در حوزه زیرساخت تعداد پروژه‌ها از ۱۴ به ۲۰ پروژه زیرساختی ارتقاء یافت و در حوزه سرمایه‌گذاری با انعقاد ۶ قرارداد سرمایه‌گذاری و تحویل زمین به سرمایه‌گذار با حجم سرمایه‌گذاری ۴۷۷ میلیون یورو گام‌های اساسی در راستای اهداف توسعه‌ای این کانون بزرگ صنعتی برداشته شد.

منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس و از زیر مجموعه‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • پیشگیری از تحمیل هزینه‌های جانبی به جامعه با تجهیز خانه‌های بهداشت
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام