Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم دلخوش اباتری، با اشاره به اینکه 6 ماه است به دلایل مختلف به نحوه عملکرد دولت در حذف ارز ترجیحی نقد داریم، اظهار کرد: آقای رئیسی زحمت زیادی می‌کشند و ما دلمان می‌خواهد دولت موفق باشد، اما معتقدیم زیر مجموعه‌ها خصوصاً در بخش‌های اقتصادی باید تقویت شوند.

وی بیان کرد: دولت می‌گوید ما به پنج قلم کالا یارانه می‌دهیم که باید از آنها پرسید آیا زندگی مردم همین چند قلم کالاست و اقلام دیگر از اینها تأثیر نمی‌گیرد؟ آیا می‌توانید افزایش قیمت متأثر از این چند قلم را در ساندویچ مردم تا کفش، لباس، کرایه خانه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را کنترل کنید؟ معتقدم دولت برنامه‌ای برای کنترل افزایش قیمت‌ها ندارد و این مسئله نگران کننده است.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ملاک و معیار در دهک بندی‌ها درست نیست. سه سال در هدفمندی یارانه‌ها کار کردیم، باز هم نتوانستیم آنگونه که باید به صورت کامل دهک‌ها را ساماندهی کنیم. لذا هرچند معتقدیم جراحی برای اقتصاد کشور لازم است، اما شرایط جراحی برای بیماری که ضریب هوشی پایینی دارد باید با ملاحظات بسیار زیاد صورت گیرد و اقتصاد کشور در چنین شرایطی قرار دارد و دولت در این زمینه عجله کرد.

بیشتر بخوانید:

نماینده مجلس : شأن مجلس ورود به مسأله بن‌کارت نیست/ متاسفانه مجلس را درگیر کارهای روزمره کرده اند

نماینده چابهار : مجلس باید به دادن سبد غذایی با کالابرگ و قیمت شهریور ۱۴۰۰ نظارت جدی کند

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقتصاد کشور ما آسیب‌پذیر است گفت: جراحی اقتصادی در این شرایط معنا ندارد، مجلس از دولت خواسته بود این مسئله را با مدیریت پیش ببرد. دولت اگر می‌خواست جلوی قاچاق را بگیرد باید این کار را در شرایطی می‌کرد که پول حاصل از آن در جیب مردم برود که به نظرم پرداخت این مقادیر نیاز مردم را برطرف نمی‌کند.

دلخوش با تصریح اینکه باید دولت را کمک کرد و ما هم این کار را می‌کنیم، افزود: نمایندگان بر اساس اصل 67 قانون اساسی قسم خورده‌اند که مدافع حقوق مردم باشند، این شیوه در دولت با پراکندگی در تصمیم‌گیری‌ها و افراد مختلفی که در سطوح گوناگون پای کار آمده‌اند نتیجه خوبی ندارد.

وی اظهار کرد: دولت باید تیم اقتصادی خود را ساماندهی کند و یک صدا از دولت شنیده شود. همچنین مطبوعات و رسانه‌ها هم باید رسالت خود در این زمینه را عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دولت معتقد است چند کالا شامل ارز ترجیحی بود، آیا بهتر نبود همین چند قلم را کنترل و دست افرادی که ارز را دزدیدند را قطع می‌کرد و مجازات سنگین برای آنها در نظر می‌گرفت؟ در این صورت هیچگاه احدی اجازه دست درازی به بیت‌المال را به خود نمی داد.

217

کد خبر 1632043

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجلس یازدهم دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند

حجت الاسلام والمسلمین امیر رضا هدایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن یادآوری اهمیت حضور حداکثری در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم فرموده سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد مگر با اراده خود آنها که مصداق عملی آن در نظام جمهوری اسلامی برگزاری و شرکت در انتخابات است.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: عقل و شرع حکم می‌کند که شهروندان با حضور خود و در با انتخاب فردی اصلح مبتنی بر تحقیق، مجالس را آن طور که می‌پسندند شکل بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین هدایی در پایان با اشاره به برنامه ریزی دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد تفرقه افزود: همان طور که امامین انقلاب وحدت و همدلی را رمز عبور از دشواری‌ها دانسته‌اند شرکت در انتخابات، اصلی ترین نمود عینی این وحدت و همدلی است که خروجی آن ساختن آینده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی در روز ۲۱ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بر این اساس در استان خوزستان، انتخابات برای انتخاب ۲ نماینده از سه نماینده حوزه انتخابیه آبادان و نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر به دور دوم رفته است.

کد خبر 6100193

دیگر خبرها

  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه چند عضو دارد؟ ۱۲ یا ۱۳؟
  • نماینده مجلس: با فروش فیلترشکن به مردم یاد دادیم که می‌توانند خلاف کنند
  • واکنش نوری قزلجه به احتمال بازگشت طرح صیانت به صحن مجلس /کسی با تمامیت خواهی و زیاده‌طلبی نمی‌تواند در این دوره رییس مجلس شود
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس | فیلم
  • شادی مردم رفح از شنیدن خبر توافق حماس برای آتش‌بس
  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم