Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:49:06 GMT

ابطال و تاخیر ۸ پرواز فرودگاه مهرآباد به دلیل گردوخاک

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۱۸۸

ابطال و تاخیر ۸ پرواز فرودگاه مهرآباد به دلیل گردوخاک

بر اساس اعلام فرودگاه مهرآباد امروز ۸ پرواز این فرودگاه به دلیل گردوخاک و غبار باطل یا با تاخیر انجام شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی فرودگاه مهرآباد طی اطلاعیه‌ای بااشاره به پدیده گردوخاک و کاهش دید در این فرودگاه اعلام کرد: امروز پروازهای 3351 ایران ایر به مقصد ایلام، ماهان با شماره پرواز 1008 به مقصد خرم آباد، ایران ایر با شماره 407 به مقصد بوشهر، کیش ایر با شماره 7105 به مقصد آبادان و آسمان با شماره 840 به مقصد ایلام باطل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پروازهای آسمان با شماره 622 به مقصد کرمانشاه، قشم ایر 1230 به مقصد ماهشهر و کارون  با  شماره 2504 به مقصد خارک با تاخیر مواجه شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ایران ایر ایران ایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از سوم اردیبهشت ماه تا به امروز بیش از یک هزار و ۵۰۰ زائربا پروازهای  ایران ایر اعزام شده اند گفت: در طی این سه روز حجاج از فرودگاه‌های‌حضرت امام (ره)، مشهد، زاهدان و اهواز به سرزمین وحی عزیمت کردند

وی افزود:اولین گروه زائران حج عمره  استان تهران در ساعت ۹و ۳۰ دقیقه بامداد سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد فرودگاه مدینه منوره  شدند.

 قربانعلی بیان کرد: عملیات اعزام زائران حج عمره پس از ۹ سال انتظار، با انجام  پرواز شماره  ۱۵۰۸ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سوم اردیبهشت ماه از فرودگاه امام خمینی شروع شد.

وی بیان کرد: در عملیات اعزام عمره گزاران استان تهران، با توجه به تعداد زائران این استان  روزانه  تعداد ۲۵۵ زائر (۳ کاروان) در قالب یک پرواز  رهسپار فرودگاه مدینه منوره می‌شوند.

او گفت:برای اعزام عمره گزاران روزانه ۲ پرواز برنامه ریزی شده است که امروز علاوه بر تهران از فرودگاه مشهد مقدس نیز زائران به مدینه اعزام خواهند شد. 

به گفته قربانعلی  پروازهای حج عمره استان تهران به مدت ۱۱ روز ادامه دارد و از سایر ایستگاه‌های پروازی  در این عملیات صرفا یک پرواز برای انتقال زائران حج عمره انجام‌می‌شود.

وی افزود : هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در این عملیات ۴۴  پرواز رفت و برگشت در مدت  ۲۱ روز  انجام‌خواهد داد و در مجموع عمره گزاران با ۶۶  کاروان  به سرزمین وحی اعزام‌می شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • اضافه شدن یک پرواز از فرودگاه شهرکرد
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد