Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت صنایع غذایی رضوی با وجود حذف سهمیه آرد نیمه یارانه‌ای، در راستای حمایت از مردم تا زمان تثبیت شرایط تولید و عرضه نان سنتی، این کالای ضروری را همچنان با نرخ دولتی توزیع می‌کند

به گزارش قدس انلاین، مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی با اعلام این خبر گفت: با وجود حذف سهیمه آرد نیمه یارانه‌ای برای تولید محصولات نان در شرکت صنایع غذایی رضوی، اما این شرکت برای حمایت از مردم، به ویژه ساکنان مناطق کم برخوردار اطراف این شرکت، فعلاً نان سنتی را با همان نرخ دولتی به مجاوران حضرت رضا(ع) ارائه می‌کند و اگرچه به دلیل تفاوت قیمت آرد، از نظر اقتصادی روزانه هزینه سنگینی بر آستان قدس رضوی تحمیل می شود اما این نهاد مردمی و موقوفاتی برای کمک به مردم تا زمانی که مقدور باشد، این خدمت را ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پخت روزانه ۴۲۰ هزار نان
مجتبی هادیان تصریح کرد: مجتمع نان سنتی رضوی در مجاورت فروشگاه بزرگ رضوی و شرکت صنایع غذایی رضوی در حاشیه میدان بزرگ قائم، ابتدای بزرگراه پیامبراعظم (ص) واقع شده که در آن روزانه ۲۰ هزار عدد نان سنتی و ۴۰۰ هزار عدد نان سنگک امکان پخت و عرضه دارد.
تلاش برای کمک به معیشت مردم در روند مردمی‌سازی یارانه‌ها
وی ادامه داد: طی روزهای اخیر و با توجه به تغییراتی که در شیوه تامین آرد یارانه‌ای و آزاد ایجاد شده است، شرکت صنایع غذایی رضوی نان تولیدی خود را با آرد آزاد پخت می‌کند اما آن را با قیمت آرد یارانه‌ای بین مردم توزیع می‌کند. 
هادیان تصریح کرد: این اقدام در راستای منویات تولیت آستان قدس رضوی، کمک به معیشت مردم و همچنین همکاری در اجرای مردمی‌سازی یارانه‌ها و کاهش مشکلات زائران و مجاوران حضرت برای تهیه نان صورت گرفته است.
انتظار از مسئولان برای تسریع در تعیین تکلیف سهمیه نان
وی اظهار امیدواری کرد هرچه سریعتر با همکاری مسئولین استان و کارگروه نان، سهمیه آرد یارانه ای مجتمع نان سنتی به حالت قبل برگشته و از تعطیلی این مجتمع نان سنتی جلوگیری شود تا بیش از پیش بتواند خدمت‌رسان زائرین و مجاورین حضرت رضا(ع) باشد.
عرضه کالاهای اساسی مردم
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی، یکی دیگر از اقدامات این شرکت در راستای کمک به معیشت مردم را تهیه و عرضه اقلام اساسی اعلام کرد و افزود: با وجود این‌که در حال حاضر برخی اقلام ضروری و اساسی مردم در فروشگاه‌ها و هایپرمارکت‌های سطح شهر وجود ندارد، اما شرکت صنایع غذایی رضوی با تامین مایحتاج ضروری مردم، نسبت به عرضه کالاهای اساسی از جمله روغن با نرخ مصوب در فروشگاه بزرگ رضوی اقدام کرده است. انتهای پیام منبع: استان نیوز

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شرکت نان رضوی مناطق کم برخوردار شرکت صنایع غذایی رضوی یارانه ای نان سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت

با همکاری معاونت رفاه زائرین حرم مطهر، اداره روشنایی و مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، در آستانه ایام دهه کرامت، کتیبه‌های دست نویس اجرا و آماده نصب در سر در ایوان های صحن انقلاب و آزادی حرم مطهر است.

مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی آستان قدس رضوی در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز به جزئیات تهیه و نصب این کتیبه‌ها اشاره کرد و گفت: معاونت رفاه زائرین حرم مطهر رضوی در تمام مناسبت های مذهبی اعم از میلاد و شهادت های ائمه اطهار(ع)، کتیبه‌های متنوعی را تهیه و در ایوان‌های بارگاه منور رضوی نصب می‌کند.

امیر خالقی، تصریح کرد: امسال نیز همزمان با فرا رسیدن ایام میلاد با برکت ولی نعمتمان حضرت رضا(ع) و دهه کرامت، از یک هنرمند حرفه ای دعوت کردیم تا کتیبه هایی را در ابعاد ۱۶ در ۸ به صورت دست نویس آماده کند.

وی خاطر نشان کرد: این کتیبه‌های دست نویس، مزین به اشعار مرتبط و متن سلام به حضرت رضا(ع) است که امروز ۱۰ اردیبشهت ماه کار آماده سازی آن به اتمام رسیده است و در ایام دهه کرامت در ایوان‌های یاد شده نصب و در معرض دید زائران و مجاوران حضرت رضا(ع) قرار خواهد گرفت.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • رونمایی از نسخه برگردان روزنامه «ادب» قدیمی‌ترین روزنامه مشهد
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • تامین ۶۵ درصد اعتبارات شرکت‌های دولتی از محل نفت
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲