Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@08:50:37 GMT

غیرحرفه‌ای مثل فوتبال برتر و میثاقی!

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۸۴۸

غیرحرفه‌ای مثل فوتبال برتر و میثاقی!

همان‌طور که انتظار می‌رفت برنامه دیشب فوتبال برتر به قهرمانی استقلال در لیگ برتر اختصاص داشت و میثاقی تلاش کرده بود با آیتم‌های مختلف به استقبال قهرمانی آبی‌های پایتخت برود. با این حال او در اقدامی غیرحرفه‌ای سه سرمربی استقلالی لیگ برتر را به عنوان مهمان‌های حضوری و تلفنی انتخاب کرده بود. رضا عنایتی، علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی که هرکدام در لیگ برتر صاحب نیمکت هستند دیشب مهمان فوتبال برتر بودند تا در خصوص استقلال صحبت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این جمع مهدی رحمتی احتمالا به واسطه شرایط حرفه‌ای و جدال پنج‌شنبه شب کمتر از بقیه در خصوص استقلال صحبت کرد و فقط قهرمانی را به این تیم تبریک گفت اما منصوریان و عنایتی حسابی در مورد قهرمان لیگ صحبت کردند.

احتمالا بیانیه باشگاه استقلال و تحریم بی‌مورد برنامه فوتبال برتر باعث شده بود میثاقی نتواند از اعضای این باشگاه دعوت کند و مجبور شده بود سراغ پیشکسوتان برود اما این باشگاه پیشکسوتان دیگری هم دارد که در لیگ برتر صاحب تیم نیستند و دعوت از آن‌ها هیچ حاشیه‌ای به وجود نمی‌آورد. البته این نقد به خود این پیشکسوتان هم وارد است که بدون توجه به جایگاه خود در خصوص یک تیم دیگر در لیگ برتر صحبت می‌کنند. در بزرگی و سابقه عنایتی، منصوریان و رحمتی و افتخارات و خاطرات آن‌ها با پیراهن استقلال شکی نیست. بدون هیچ بحثی نام آن‌ها در تاریخ باشگاه استقلال ماندگار است اما هیچ جای دنیا کسی که در تیمی مسئولیت فنی دارد در خصوص تیم سابق خود صحبت نمی‌کند.

فوتبال برتر از زمان جایگزینی با برنامه نود بارها در انتخاب مهمان‌های خود ضعیف عمل کرده و برنامه دیشب بار دیگر این ضعف را نشان داد.

کد خبر 1632080

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال محمدحسین میثاقی برنامه فوتبال برتر علیرضا منصوریان مهدی رحمتی فوتبال برتر لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد

نعیم حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره خروج استقلال ملاثانی از جام حذفی با شکست برابر سپاهان و استعفای سیاوش اکبرپور سرمربی تیم استقلال ملاثانی بعد از پایان بازی اظهار کرد: یک سری از مسائلی که سیاوش اکبرپور عنوان کرده درست است. واقعاً کار کردن در تیم استقلال ملاثانی دشوار است، اکبرپور منتظر بود تا تیمش بازی خوبی ارائه کند که این اتفاق رخ داد و تیمش با ارائه یک بازی خوب حذف شد.

مدیرعامل استقلال ملاثانی افزود: شنیده بودم اکبرپور زودتر از اینها تصمیم به استعفا دارد، اما صبر کرد تا تیمش برابر سپاهان آبرومندانه بازی کند که این اتفاق افتاد. بعد از بازی با اکبرپور صحبت کردم. او از شرایطی که تیم دارد خسته است و نیاز به استراحت دارد. با استعفای او مخالفت می‌شود و سعی می‌کنیم تا پس از آنکه خستگی‌اش در رفت با وی صحبت کنیم و در تیم ماندنی شود. به اکبرپور حق می‌دهم، چون سرمربی یک تیم دوست دارد تا تیمش مشکلی نداشته باشد و بدون مشکل تمرین کند، در سفر‌ها دردسری نداشته باشد و کلاً بدون مشکل کار کند. شاید هدف اکبرپور شوک دادن به تیم است تا بهتر به تیم رسیدگی شود. در کل با او صحبت می‌کنیم تا در تیم بماند و نمی‌گذاریم جدا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • خصوص واقعی قبل از هیاهوی واگذاری!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم