Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال نساجی قائمشهر گفت: تیم ما شرایط بسیار سختی را در این فصل تجربه کرد و بدون میزبانی عملکرد خوبی داشتیم. - اخبار ورزشی -

کریم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شرایط تیمش در آستانه بازی فردا با هوادار گفت: وضعیت تیم ما خوب است و می‌توانستیم بازی قبلی با نفت مسجدسلیمان را هم ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آماده دیدار با هوادار هستیم که یک مسابقه سخت برای تیم ما محسوب می‌شود. تلاش می‌کنیم تا 3 امتیاز این بازی را بگیریم.

وی با اشاره به مشکلاتی که نساجی در این فصل با آن روبه‌رو بود، تصریح کرد: تیم ما شرایط بسیار سختی را در این فصل تجربه کرد و در هیچ مسابقه‌ای میزبان نبودیم. با این حال عملکرد خوبی داشتیم و در جام حذفی هم قهرمان شدیم. امسال در 5 شهر میزبانی کردیم و هیچ تیمی در دنیا چنین وضعیتی نداشته است.

اسلامی در ارتباط با جدایی ساکت الهامی از نساجی خاطرنشان کرد: الهامی برای تیم ما زحمات زیادی کشید و فصل گذشته در حالی که خیلی‌ها تصور می‌کردند نساجی سقوط می‌کند، تیم را در لیگ برتر نگه داشت. امسال هم عملکرد خوبی داشتیم و با این مربی قهرمان شدیم. به هر حال اتفاقاتی رخ داد که در نهایت او از نساجی جدا شد و برایش آرزوی موفقیت دارم.

مهاجم نساجی در خصوص وضعیت قراردادش برای فصل بعد گفت: یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارم. تیم شهرم را دوست دارم و پوشیدن پیراهن نساجی افتخار بزرگی است.

آرای فینال جنجالی جام حذفی اعلام شد/ محرومیت 5 جلسه‌ای الهامی و جریمه نساجی و آلومینیوم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال نساجی مازندران تیم فوتبال نساجی مازندران تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است

ایسنا/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

شهداد مرتجی پس از پیروزی نسبتا راحت برابر پلیمر خلیج فارس در هفته نوزدهم لیگ‌برتر، اظهار کرد: پلیمر تیم و کادر خوبی دارد. در نیم فصل دوم از لحاط بدنی افت کرد و دو بازیکن خوبشان را در این بازی نداشتند.

نیمه اول هم‌پای ما خوب آمدند، اما مربیشان دستش در تعویق بسته بود و توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها اختلاف را جبران کنیم.

او در خصوص احتمال کسب سکو سومی سپاهان، توضیح داد: این موضوع بستگی به نتایج دیگر تیم‌ها هم دارد، اما ما با امید بازی می‌کنیم. دو بازی خارج از خانه داریم و همچنین با گیتی پسند در خانه بازی می‌کنیم، تمام تلاش ما برای پیروزی در بازی‌های باقیمانده است. 

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص علت خروج میلاد قلندری از ترکیب در نیمه بازی تصریح کرد: این موضوع یک مساله درون تیمی است و مشکل خاصی نیست.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • ذوبی‌ها برای بازی با نساجی آماده شدند (عکس)
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • ده روسی: شکست‌ناپذیری بایرلورکوزن؟ هیچ تیمی نیست که نتوان آن را شکست داد
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!