Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان (استان تهران) از برخورد دادستانی با مسئله برگزاری فستیوال برترین‌های عروس که در فضای مجازی در حال باز نشر است خبر داد.

به گزارش تسنیم، در چند روز گذشته اتحادیه آرایشگران زنانه شهرستان بهارستان، فستیوالی با محوریت "فشن شوی عروس" برگزار کرد.

 در همین رابطه دادستان بهارستان در گفتگو با خبرگزاری تسنیم با تأکید بر صیانت از حقوق عامه مردم اظهار داشت: هرگونه هنجارشکنی و بالاخص برگزاری مراسم در اماکن و معابر عمومی که مغایر با شئونات مذهبی و ملی باشد و منجر به جریحه‌دار کردن اعتقادات مردم شود دارای پیگرد قضائی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی تصریح کرد: یقیناً با مسببین این حادثه ناگوار با قاطعیت و وفق مقررات قانونی برخورد خواهد شد و تحقیقات مقدماتی در این زمینه نیز آغاز شده است.

وی تأکید کرد: دادستانی به مسئله برگزاری فستیوال برترین‌های عروس که در فضای مجازی در حال باز نشر است طبق قانون پیگیری‌های خود را انجام خواهد داد و به دغدغه مردم و امت حزب‌الله و جامعه مذهبی لبیک گفته است.

همچنین در ادامه عبدالله نوحی در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از تشکیل جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف خبر داد و گفت: دستگاه‌های مربوط مسئله برگزاری فستیوال برترین عروس در بهارستان را پیگیری می‌کنند و طبق قانون با برگزارکنندگان آن برخورد خواهد شد.

وی افزود: شهرستان بهارستان شهرستان عاشوراییان است و این شهرستان جای هنجارشکنی نیست و اجازه نمی‌دهیم با احساسات مردم بازی شود.

فرماندار بهارستان ابراز داشت: توده مردم، امامان جمعه، روحانیت معزز و خانواده‌های شهدا به برگزاری فستویال عروس به شکل نامتعارف در بهارستان معترض بودند که این اقدام غلط توسط دستگاه‌های نظارتی و قضایی پیگیری می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این خصوص گفت: در پی برگزاری مراسم فستیوال عروس توسط اتحادیه آرایشگران زنانه و حاشیه سازی‌های ایجاد شده در فضای مجازی عوامل برگزار کننده این مراسم احضار و پرونده قضایی برای آنان تشکیل شد.

سرهنگ علیزاده در نشست خبری با خبرنگاران افزود: در جریان رسیدگی به این موضوع دو تالار پلمپ و مدیران و همچنین رئیس اتحادیه آرایشگران زنانه احضار و پرونده قضای برای متخلفین تشکیل شد.

وی ادامه داد: با وجود این که این مراسم با مجوز قانونی برگزار شده بود، اما به دلیل عدم نظارت صحیح از سوی متولیان برگزاری مراسم با متخلفین برخورد و به رئیس اداره‌ی صمت و اصناف تذکرات لازم داده شده تا منبعد چنین پدیده زشتی رخ ندهد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شهرستان بهارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران از کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از رسانه و روابط عمومی دادگستری کل استان تهران؛ ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: درمسیر تحول و تعالی و با اجرای برنامه‌های عملیاتی در دادگستری استان تهران ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان کاهش ۲۴ درصدی داشته است.

نیکوکار تصریح کرد: با پیگیری‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در جهت برگزاری شورای اجتماعی پیشگیری شهرستان‌ها، شهرستان بهارستان با اجرایی کردن مصوبات جلسات برگزار شده موفق به کاهش ورودی پرونده‌های طلاق توافقی به میزان بیش از ۲۴ درصد شده است.

وی افزود: اقدامات دادگستری بهارستان در راستای اهداف پیشگیرانه، موجب کاهش ورودی پرونده در ۷ اتهام از ۱۰ اتهام اول آن و همچنین تقلیل ورودی پرونده در ۵ حوزه تصرف عدوانی، طلاق توافقی، حوزه مواد مخدر، ایراد صدمه بدنی غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی و سرقت مستوجب تعزیر شده است.

نیکوکار گفت: سازگاری میان زوجین نیازمند کسب مهارت‌های لازم به وسیله آموزش است تا با کمک آن بتوان یک زندگی با کیفیت مطلوب را تجربه کرد؛ زیرا خوب زندگی کردن یک مهارت اکتسابی است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهران تاکید کرد: طلاق تنها راه حل برای پایان دادن به اختلافات نیست و این اصل باید تا حد ممکن به شکل کم و محدود مورد استفاده قرار گیرد و تا جایی که امکان دارد به‌عنوان آخرین گزینه مطرح شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • رئیس و دادستان عمومی مجموعه قضایی شهرستان اردل معرفی شد
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر
  • تشکیل کمیته امنیت روانی برای برخورد با شایعه سازان و نشردهندگان اکاذیب در فضای مجازی
  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند