Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@19:58:00 GMT

مهاجرت نخبه‌های ورزشی به مدیریت ضعیف باز می‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۴۳۱۵

مهاجرت نخبه‌های ورزشی به مدیریت ضعیف باز می‌گردد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو در حاشیه مجمع تکواندوی زنجان در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره علت مهاجرت نخبگان اظهار کرد: موضوع مهاجرت در دیگر حوزه‌ها چندان برای مردم ملموس نیست، اما در بُعد ورزشی بازتاب‌های متعددی به دنبال دارد.

رئیس فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مهاجرت نخبگان دلایل مختلفی دارد، گفت: این موضوع علل مختلفی دارد که بخشی از آن به نوع مدیریت و کمبود بودجه باز می‌گردد که در برخی مواقع موجب می‌شود نخبگان را به صورت عام به ویژه ورزشکاران را از دست بدهیم، در حالی که برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان ورزشی می‌توانیم با مدیریت بهتر آنان را در کشورمان حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به برخی از فعالیت‌های فدراسیون تکواندو اشاره کرد و افزود: طی ۲ سال گذشته به دلیل شرایط بیماری کرونا بیشتر مسابقات و برنامه‌های فدراسیون تکواندو به تعویق افتاد ولی از اواخر سال گذشته امور دوباره از سر گرفته شد.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به برنامه‌های انجام شده و پیش روی فدراسیون تکواندو تصریح‌ کرد: تیم‌های اعزامی طی ۲ هفته آینده نزدیک به ۲۳۰ نفر از ورزشکاران به اردوی تیم تکواندو دعوت خواهند شد که امیدواریم بتوانیم با کمک وزارت ورزش و همچنین کمیته ملی المپیک و حامیان مالی بتوانیم هزینه‌های این اردو را تامین کنیم.

ساعی با بیان اینکه این کلاس بین‌المللی برای اولین‌بار خارج از کشور کره جنوبی برگزار شد، افزود: برگزاری این رخداد در کشورمان موجب تعجب کشورهای دیگر در جهان شده بود همچنین نمایندگی «کوکی وان» برای برگزاری کلاس‌های آموزشی اخذ شد که در مرحله دوم نیز تلاش داریم کوکی وان را برای برگزاری آزمون‌های کمربندی دریافت کنیم که از جمله اتفاقات مهم ورزشی محسوب می‌شود.

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ایران نخستین کشوری است توانسته این نمایندگی را کسب کند، گفت: در مسابقات جهانی پومسه نیز ایران توانست با شرکت ورزشکاران کم، در سکوی قهرمانی قرار بگیرد و طی چند روز گذشته نیز تیم تکواندوی ناشنوایان کشورمان نیز توانست بهترین تیم کاروان  باشد.

ساعی با بیان اینکه هم اکنون نیز مسابقات تکواندوی نونهالان و نوجوانان در رده دختران و پسران در حال برگزاری است، گفت: مسابقات به مدت ۱۱ روز طول می‌کشد که پس از این رخداد نیز اختتامیه لیگ‌ها را در دستور کار خود داریم.

انتهای پیام/73005

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان تکواندو مسابقه رئیس فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست

سرمربی جدید تیم ملی والیبال چین گفت: با خودم فکر کردم در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویتال هینن، سرمربی بلژیکی و جدید تیم ملی والیبال چین در مورد مسئولیت جدید خود اظهار داشت:‌ والیبال چین همیشه برایم جالب بوده است. سال 2009 به یاد می‌آورم که سرمربی لهستان بودم و با تیم ملی چین در نینگبو بازی کردیم. با خودم گفتم که در این کشور پرجمعیت با این امکانات ورزشی، قطعا استعدادهای زیادی وجود دارد و من باید روزی بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست.

هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد

سرمربی تیم ملی چین ادامه داد: من سال 2021 می‌خواستم به چین بیایم اما فدراسیون والیبال این کشور، اعتقادی به مربیان خارجی نداشت. حالا همه چیز تغییر کرده است؛ نتایج تیم چین در فصل گذشته خوب نبود و در رنکینگ فدراسیون جهانی نیز سقوط کرد و حالا سی‌ویکم است. در نتیجه چینی‌ها به سراغ مربی خارجی آمدند و من پیشنهاد آنها را قبول کردم. هدایت چین، چالشی بزرگ و باورنکردنی برای من است. 

هینن تصریح کرد: من از فدراسیون والیبال چین خواستم تا مسئولیتی فراتر از تیم ملی داشته باشم و به توسعه والیبال پایه و آموزش مربیان بومی نیز کمک کنم. معتقدم والیبال مردان چین می‌تواند مثل تیم زنان این کشور در دنیا، جزو بهترین‌ها باشد.

او در پایان گفت: تیم ملی چین در لیگ ملت‌های 2024 حاضر نیست و جواز حضور در جام جهانی 2025 را نیز ندارد. راهی طولانی پیش روی ماست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد