Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله ویسی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت نهاده های دامی شامل جو، سبوس ، ذرت و سویا، از سوی شبکه تعاون روستایی استان تهیه و در بین دامداران روستایی کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

وی افزود: این نهاده ها با تلاش شرکت های تعاونی دامداران شهرستان ها و دیگر عوامل مجاز در بین دامداران شهرستان های مختلف استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویسی عنوان کرد: توزیع عادلانه نهاده های دامی در راستای پشتیبانی و حمایت از تولید اولویت اصلی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد است.

وی هدف از توزیع این نهاده ها را حمایت از تولید کنندگان،تامین امنیت غذایی، تنظیم بازار،تامین علوفه زمستانی دامداران،رفع نیاز دامداران،کمک به تولید و افزایش کمی و کیفی تولیدات دامی عنوان کرد.

وی ابراز داشت: به منظور توزیع عادلانه کالاهای مورد نیاز روستاییان در کهگیلویه و بویراحمد کمیته نظارت بر توزیع همه نهاده های کشاورزی تشکیل و کار نظارت به صورت مستمر انجام می شود.

رییس سازمان تعاون روستایی کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: بر اساس قانون با مدیرعاملان ، اعضای هیات مدیره اتحادیه ها و شرکت های تحت نظارت که در این رابطه تخلفی داشته باشند برخورد قانونی و اعمال ماده ۱۴۶ با هماهنگی سازمان مرکزی تعاون روستایی انجام می شود.

کهگیلویه و بویراحمد دارای یک هزار و ۶۴۳ روستای دارای سکنه است که ۷۹۱ روستای آن بالای ۲۰ خانوار است.

بیش از ۴۲ درصد جمعیت ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در روستاهای این استان زندگی می کنند.

برچسب‌ها تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گچساران تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد گچساران کهگیلویه و بویراحمد روستایی کهگیلویه تعاون روستایی نهاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین