Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی رئیس جمهور از کمک ۳۰۰ میلیارد تومانی دولت برای تکمیل بزرگترین و مجهزترین طرح حوزه سلامت (کلینیک مهدی) خبرداد.

به گزارش مشرق، سید صولت مرتضوی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مهدی کلینیک تهران در گفت و گو با خبرنگاران گفت: علت حضور و بازدید از بزرگترین و مجهزترین طرح حوزه سلامت بنا به دستور رئیس جمهور بود و این سومین بازدید من از مهدی کلینیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این بیمارستان با کمک خیرین بنا نهاده شد و در ادامه تکمیل طرح به لحاظ وضعیت بازار ارز و اقتصاد در گذشته، منابع خیرین پاسخگوی تکمیل این طرح نبود. اما از محل منابع عمومی و هم ماده ۵۶ و هم منابع دانشگاه علوم پزشکی کمک های مطلوبی به طرح شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: این طرح نیاز به یک همتی دارد تا هر چه سریعتر به بهره برداری برسد. البته  برای تکمیل آن ۳۰۰ میلیارد تومان پیش بینی کردند که ما معتهد شدیم طی چند ماه آینده برای بهره برداری، این منابع را تامین کنیم و ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات نیاز دارند که این از محل منابع عمومی، بنیاد مستضعفان و منابع وزارت بهداشت و درمان تامین خواهد شد.

مرتضوی گفت: موضوع دیگر در تکمیل طرح احداث درمانگاه است تا این حلقه خدمات رسانی تکمیل شود که قرار شد استانداری تهران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی نسبت به احداث آن اقدام کنند.  

 معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: شاید مردم فکر کنند این بیمارستان متعلق به تهران باشد در حالی که این متعلق به ایران است و از سایر نقاط کشور بیمارانی که نیاز به درمان فوق تخصصی داشته باشند می توانند عازم تهران شوند.

وی در تکمیل این بخش از اظهارات خود گفت: امیدوارم در آینده نزدیک عملیات اجرایی همراه سرا بیمارستان آغاز شود تا همراهان بیمار از مکان مطمین و ارامش بخش برخوردار شوند. 

مرتضوی پس از گفت و گو با خبرنگاران از پژوهشکده فناوری ها و تجهیزات پیشرفته پزشکی مجتمع امام خمینی بازدید کرد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت استانداری تهران دانشگاه علوم پزشکی سید صولت مرتضوی وزارت بهداشت و درمان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران اظهار کرد: در این جلسه از کاهش تورم استان و بهبود رتبه استان در این شاخص از رتبه ۴ به ۲۱ خبر دادم.

وی در ادامه افزود: از کاهش عدم برخورداری خراسان شمالی در آسفالت راه‌های استان از ۱۲ درصد به ۸ درصد نیز گفتم و افزودم: در این دولت گازرسانی به روستاها از ۹۶/۴ به ۱۰۰ درصد رسیده و همه روستاهای دارای سکنه در استان گازرسانی شدند.

استاندار خراسان شمالی تکمیل علاج بخشی سد بیدواز دولت سیزدهم و رساندن سد گلمندره به مرحله آبگیری را نیز از دستاوردهای مهم مطرح کردم.

حسین‌نژاد، پیشرفت سریع پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی و رهاسازی چاه‌های آب پلنگ دره برای انتقال آب آنها به بجنورد برای شرب، پس از سفر نخست رئیس جمهوری به خراسان شمالی را نیز به عنوان بخش دیگری از صحبت‌ها در دیدار با رئیس‌جمهور مطرح کرد و گفت: تصفیه خانه شیروان نیز از پروژه‌هایی است که در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی به هدف‌گذاری برای تکمیل سیزده زنجیره ارزش در استان اشاره کرد و گفت: در ادامه این نشست به سرمایه‌گذاری ۴۷ هزار میلیارد تومانی در این زنجیره‌ها اشاره کردم و گفتم برای توسعه و تکمیل این زنجیره‌های ارزش، ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیاز داریم.

حسین‌نژاد نسبت مصارف بانکی به منابع بانکی خراسان شمالی را نزدیک به ۲ دانست و خواستار خط اعتباری ویژه برای استان‌هایی شد که منابع کافی برای پیشبرد برنامه‌ها ندارند.

وی درخواست حذف تعهد ارزی برای صادر کنندگان خراسان شمالی را نیز به عنوان درخواست دیگر مطرح کردم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد، قریب‌الوقوع بودن سفر رئیس جمهوری به ترکمنستان را نیز مورد توجه قرار دادم و درخواست کردم در این سفر بازگشایی گذر مرزی و بازارچه مرزی در محدوده مرز ۳۰۰ کیلومتری خراسان شمالی با ترکمنستان مطرح و پیگیری شود.

کد خبر 6097698

دیگر خبرها

  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • تکمیل سد «دیورش» رودبار نیازمند اعتبار ۷۰۰ میلیارد تومانی است