Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@11:00:19 GMT

رسمی؛ سباستین هونس از هوفنهایم جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۵۹۰۵

پس از جدایی آدی هوتر (بروسیا مونشن گلادباخ) و مارکوس واینتسریل (آگزبورگ) و فلوریان کوفلت (وولفسبورگ)، سباستین هونس چهارمین مربی بوندسلیگا است که در پایان فصل از تیم خود جدا می‌شود

سباستین هونس پس از دو فصل حضور در هوفنهایم با یک توافق دو طرفه از این باشگاه جدا شد.

طرفداری | هوفنهایم با اینکه در بیش‌تر مقاطع این فصل در رده‌های سهمیه‌های اروپایی جدول بوندسلیگا قرار داشت اما در 9 بازی آخر خود در این فصل موفق به کسب پیروزی نشدند تا اینکه در نهایت فصل را پس از شکست 5-1 مقابل بروسیا مونشن گلادباخ، در جایگاه نهم به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الکساندر روزن مدیر ورزشی باشگاه هوفنهایم درباره جدایی هونس، گفت:

ما از این اتفاق چه از نظر ورزشی و چه از نظر شخصی متاسفیم. پس از ناامید‌ی‌های چند هفته گذشته باید دوباره به آینده نگاه می‌کردیم و انرژی جدیدی را برای فصل آینده شعله ور می‌کردیم. تغییرات ما تنها محدود به مربی نخواهد بود. مایلیم تا از سباستین هونس به خاطر کار‌هایی که انجام داده است تشکر کنیم و برای او بهترین‌ها را در دوران مربیگری‌اش آرزو می‌کنیم.

سباستین هونس نیز درباره جدایی خود از هوفنهایم گفت: 

 پس از یک گفت و گوی مفصل با الکساندر روزن و مدیران باشگاه به طور مشترک برای پایان دادن به همکاری‌مان به توافق رسیدیم. تجزیه و تحلیل فشرده‌ای از کار مشترک خود انجام دادیم و در مورد آینده به اجماعی نرسیدیم. بنابراین از دیدگاه من این جدایی دوستانه، کار منطقی است. مایلم از همکاری‌ام با الکساندر روزن، تیم، مدیریت، کارکنان باشگاه هوفنهایم و همه هواداران تشکر کنم. برای باشگاه موفقیت‌های بیش‌تری را برای آینده آرزو می‌کنم.

گفتنی است این مربی 40 ساله و برادرزاده اولی هونس در سال 2020 از تیم دوم بایرن مونیخ که با آن موفق به کسب قهرمانی در دسته سوم شده بود، جدا شد و به هوفنهایم پیوست. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سباستین هونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۵۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ

در حال حاضر بایرن مونیخ دو گزینه را برای جانشینی توخل در نظر دارد؛ خولن لوپتگی و اریک تن هاخ.

طرفداری | اریک تن‌ هاخ، سرمربی منچستریونایتد به لیست گزینه‌های سرمربیگری بایرن مونیخ راه یافته است.

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، در چند هفته گذشته، مذاکراتی بین بایرن مونیخ و مدیربرنامه‌های تن‌ هاخ در خصوص تمایل او به تصاحب نیمکت سرمربیگری باواریایی‌ها انجام شده است. با این حال، تاکنون هیچ گفتگوی مستقیمی بین دو طرف صورت نگرفته است. اریک تن ‌هاخ در حال حاضر متعهد به انجام وظایف خود در منچستریونایتد است و قرارداد او تا ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد.

با این وجود، گزارش‌ها حاکی از آن است که او در صورت ترک منچستریونایتد، از قبول پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ استقبال خواهد کرد و آماده جانشینی توماس توخل در این تیم خواهد بود. بایرن مونیخ در حال حاضر در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای جانشینی توماس توخل است و تن‌ هاخ و خولن لوپتگی از جمله گزینه‌های اصلی محسوب می‌شوند.

گفتنی است اریک تن هاخ سابقه حضور در بایرن مونیخ را دارد و او از سال 2013 تا 2015 سرمربی تیم دوم این باشگاه بود.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • آرنه اسلوت: خداحافظ فاینورد!
  • سباستین کل: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سانچو را در دورتموند نگه داریم
  • انتخاب عجیب برای جانشینی لواندوفسکی: داروین نونیز!
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)