Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر برجسته جنبش حماس اعلام کرد، اسرائیل اگر به ترور یکی از رهبران فلسطینی اقدام کند، نتایج تلخی عایدش خواهد شد و واکنش مقاومت برای این رژیم غیر قابل باور خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل ایران اکونومیست، محمود الزهار از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در گفتگویی با خبرگزاری آناتولی ترکیه تاکید کرد، شرایط بازدارندگی که گروه‌های مقاومت در نوار غزه ایجاد کرده‌اند مانع از اجرای تجاوز یا ترور رهبران فلسطینی در این منطقه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رهبر فلسطینی تاکید کرد: در صورت اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن یحیی السنوار رهبر جنبش حماس در غزه این امر با واکنش قاطعانه‌ای از سوی مقاومت مواجه خواهد شد.

او در رابطه با احتمال اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی هم گفت: ادعاهای صهیونیست‌ها در چارچوب تبلیغات رسانه‌های، تهدید و هراس افکنی است، زیرا هیچ یک از اقدامات ترور سابقی که این رژیم علیه رهبران فلسطینی انجام داده با تهدید به قتل علنی زودهنگام همراه نبودند.

این رهبر فلسطینی در عین حال خاطر نشان کرد، این نتیجه گیری باعث نمی‌شود که رهبران فلسطینی احتیاط‌های لازم را نادیده بگیرند.

محمود الزهار در ادامه این گفتگو بدون اشاره به منبعی خاص گفت: براساس ارزیابی‌‌هایی که در اختیار ما قرار دارد، تهدیدهای اخیر اسرائیل علیه نوار غزه چه در رابطه با اقدام به ترور و چه عملیات نظامی جنبه اجرایی به خود نخواهد گرفت.

او در ادامه پرسید: آیا واقعا رژیم صهیونیستی قادر است تا با انجام تروری به این حجم میوه تلخی همانند جنگ مه 2021 را بچیند.

رهبر برجسته حماس علت عجز اسرائیل در انجام ترور را به شرایط بغرنج امنیتی که رژیم اسرائیل امروز در آن گرفتار شده، به ویژه شرایطی که در کرانه باختری و مناطق اشغالی سال 1948 پشت سر می‌گذارد، مرتبط دانست.

الزهار در این رابطه افزود: مردم مناطق اشغالی 1948 قیام بزرگی را با حداقل امکانات اما با اراده‌ای قوی آغاز کرده‌اند، از اینرو اسرائیل دیگر قادر به تحمل تبعات دیگری ناشی از عملیات ترور نخواهد بود بخصوص که گردان‌های القسام وعده پاسخ به آن را داده است.

وی در مورد نوع این واکنش هم گفت: واکنش مقاومت در سطح غیر باوری برای رژیم صهیونیستی رقم خواهد خورد.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رهبران فلسطینی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش روسیه به حمله اسرائیل علیه رفح

به گزارش خبرآنلاین میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه در جریان کنفرانسی مطبوعاتی خاطرنشان کرد عملیات رژیم صهیونیستی در منطقه رفح فاجعه انسانی است؛ اکنون شمار زیادی از غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان در آنجا وجود دارند و بیش از ۱.۵ میلیون تن در جنوب نوار غزه در منطقه رفح مستقر هستند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «سما»، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح منجر به فاجعه انسانی در منطقه خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه ۶ مه، عملیات نظامی خود را در شهر رفح آغاز کرد و روز سه‌شنبه اعلام کرد که کنترل بخش فلسطینی گذرگاه رفح را به دست گرفته و جاده بین گذرگاه و صلاح الدین را بسته است.

حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به رفح در شامگاه دوشنبه درحالی رخ داد که پیش از آن جنبش حماس در بیانیه‌ای از موافقت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی این جنبش با طرح قطر برای آتش‌بس در غزه خبر داد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904193

دیگر خبرها

  • جنایت اسرائیل در رفح با ۲۰ شهید و مجروح
  • حزب‌الله پاسخ حملات اسرائیل را داد
  • واکنش روسیه به حمله اسرائیل علیه رفح
  • هشدار گروه‌های فلسطینی درباره جنایت صهیونیست‌ها در رفح
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • حماس با پیشنهاد آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • صهیونیست‌ها در مخمصه!
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست
  • اتحاد ملت‌ها، انزوای صهیونیسم