Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول از پیروزی تیمش برابر ساوتهمپتون صحبت کرد. 

یورگن کلوپ از پیروزی لیورپول مقابل ساوتهمپتون می گوید.

طرفداری | به گزارش BBC، لیورپول در جریان هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 2-1 میزبانش ساوتهمپتون را از پیش رو برداشت؛ نتیجه ای که قرمزها را دو امتیاز به منچسترسیتی نزدیک کرد تا امید قهرمانی لیورپول از قبل بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد پیروزی تیمش طی مصاحبه پس از بازی، نکاتی را عنوان کرد. 

طوری که با 9 تغییر بازی کردیم، حقیقتا فوق العاده بود. 

من شاهد یک عملکرد هیجان انگیزِ بدون ریتم بودم. ذهنیت تیم پس از عقب افتادن  عالی بود، دقیقا در صحنه ای که فکر می کنم یک خطا باید به سود ما اعلام می شد. کمی عصبانی بودیم اما بچه ها آرام شدند. 

یک گل فوق العاده به ثمر رساندیم و هرگز از جریان بازی خارج نشدیم؛ نیمه دوم ما به کار خودمان ادامه دادیم، در مقاطعی هم به اندازه کافی کنترل اوضاع را در اختیار نداشتیم، سپس به گل رسیدیم تا نتیجه 2-1 شود و بازی هم با طی کردن یک روند معمولی، همین نتیجه تمام شد. با وجود 9 تغییر نسبت به بازی قبل، یک عملکرد عالی به نمایش گذاشتیم و به طرزی باورنکردنی خوب بودیم. نقشه و برنامه ما فقط به خاطر عملکرد بازیکنان نتیجه داد. اگر نتیجه نمی داد، 1000٪ مسئولیت آن با من بود.

قهرمانی هنوز دور از ذهن است؟ قطعا همین طور است چون سیتی در خانه مقابل استون ویلا قرار می گیرد؛ خود ویلا هم روز پنجشنبه یک بازی سخت مقابل برنلی پیش رو دارد؛ تیمی که برای بقا می جنگد. 

اما به یاد داشته باشید که داریم در مورد فوتبال صحبت می کنیم. یادم است که قهرمانی سیتی در سال 2019، به خاطر یک صحنه آفساید 11 میلی متری بود. اگر شخص دیگری دوست دارد قهرمانی ما را ببیند، پیش زمینه آن پیروز شدن ما برابر وولورهمپتون است و بعد از آن نوبت به امتیاز از دست دادن سیتی می رسد. ناکامی منچسترسیتی مقابل استون ویلا 

ممکن است اما به نظرم زیاد محتمل نیست؛ در هر صورت اما امکان آن وجود دارد و به نظرم همین کافی است.

این که مینامینو بیش از اینها بازی نمی کند، جنایت است! هاروی مدت ها بود که بازی نکرده بود و جونز هم اخیرا زیاد فرصت بازی نداشت. فراموش نکنید، اگر آن تیمی که شنبه 120 دقیقه بازی کرد را امروز بازی می دادیم، بسیار بیشتر از این به مشکل می خوردیم. تا پیش از این هیچ وقت چنین گروهی نداشته ام. بازیکنانی که مدام همدیگر را بالا می کشند. امشب واقعا خاص است و به خاطر بچه ها توانستیم نتیجه بگیریم. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت گل مدرسه ای در ۱۱ ثانیه؛ یک گل مشترک از سه تعویضی گل گهر فریبرز محمودزاده: سیاوش یزدانی می تواند به استقلال برگردد واکنش مایک منیان به گل انفرادی و زیبای تئو هرناندز: حتی مسی چنین گلی نزده بود اشک های پائولو دیبالا بابت جدایی از یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم

سرمربی لیورپول پس از شکست تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی‌ساید از هواداران‌شان بابت این باخت بدموقع عذرخواهی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یورگن کلوپ در پی شکست 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش مقابل اورتون در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال انگلیس گفت: اگر بخواهم جمع‌بندی کنم، عملکردمان به اندازه کافی خوب نبود. ما آنطور که اورتون می‌خواست بازی کردیم و آنها از روی دو ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. پس از آن بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتیم و موقعیت‌های خیلی خوبی هم روی دروازه اورتون خلق کردیم.

وی افزود: هر موقعیتی هم که ما از دست می‌دادیم، به اورتون شتاب بیشتری می‌داد. بدیهی است که این الهام‌بخش‌ترین بازی تمام دوران ما نیست. من واقعاً برای هواداران‌مان متأسفم. ما قبلاً هرگز در اینجا نباخته بودیم و این بازی واقعاً متفاوتی بود. واقعاً از این بابت عذرخواهی می‌کنم. اکنون باید ریکاوری کنیم چون بازی با وستهام در انتظار ما است. می‌توانم تصور کنم که از نظر روحی و جسمی آن بازی یک چالش برای ما خواهد بود.

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

لیورپول با قبول این شکست 74 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس و پشت‌سر آرسنال 77 امتیازی جای دارد، این در حالی است که منچسترسیتی با دو بازی کمتر و 73 امتیاز در رده سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • لیورپول با شکست برابر اورتون از قهرمانی دور شد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • آقای کلوپ لیگ را در گودیسون پارک از دست دادی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • خنده های یورگن کلوپ پس از گل دوم اورتون به لیورپول / فیلم