Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@02:29:34 GMT

شناسایی ۱۲ انبار احتکار کالا در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۷۱۰۲

شناسایی ۱۲ انبار احتکار کالا در لرستان

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، حمید القاصی مهر شامگاه سه شنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه لرستان بر ضرورت اجرای طرح ملی مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح راه خروج قاچاق کالا، رانت و فساد در کشور تا حدود زیادی بسته می‌شود.

وی به آمادگی تعزیرات حکومتی لرستان برای نظارت بر اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: تعداد گروه‌های بازرسی در خرم آباد به هشت گروه بازرسی افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان افزود: در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها ۱۲ انبار احتکار کالا در لرستان پلمپ و کالاهای کشف شده به ارزش بیش از سه میلیارد تومان با قیمت مصوب بین مردم توزیع شد.

القاصی مهر، به جلوگیری از افزایش قیمت سایر کالاها غیر از چهار قلم ذکر شده در طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکید کرد و گفت: با هرگونه افزایش قیمت مصوب سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به شدت برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش اختیارات تعزیرات حکومتی و مجازات‌های بازدارنده اضافه کرد: با این افزایش اختیارات امکان نظارت و برخورد جدی تر با تخلفات احتمالی فراهم شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان از شهروندان خواست تخلفات احتمالی را به سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ ادارات صمت و تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

القاصی مهر به تشکیل ۳۷۸ پرونده برای قاچاقچیان به ارزش ۲۹ میلیارد تومان جزای نقدی در دو ماهه امسال در لرستان اشاره کرد و افزود: پارسال هم متخلفان به پرداخت ۱۸۰ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران لرستان تعزیرات حکومتی احتکار یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی روزهای اخیر نمایندگان تعزیرات حکومتی کرمانشاه به همراه بازرسان جهاد کشاورزی و دامپزشکی به صورت شبانه بازدیدی از محل کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه داشتند.

وی افزود: در این بازدید مقدار ۵۲۶ کیلوگرم سنگ‌دان و ۲۳۵ کیلوگرم گوشت مرغ به صورت ران و سینه بدون تاریخ تولید و انقضا در بسته‌های نایلونی منجمد کشف شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه در این بازرسی بیش از ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ ضبط شد، خاطر نشان کرد: نسبت به حمل، امحاء و معدوم سازی این مقدار لاشه توسط نماینده دامپزشکی اقدام شد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6087079

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر