Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:39:34 GMT

قالیباف:آیت‌الله فاطمی‌نیا عالم و معلم برجسته اخلاق بود

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۷۵۵۰

قالیباف:آیت‌الله فاطمی‌نیا عالم و معلم برجسته اخلاق بود

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدا ارتحال عالم و معلم برجسته اخلاق، حضرت آیت‌الله فاطمی‌نیا را به محضر مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.

وی بیان کرد: همچنین روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک می‌گویم و امیدوارم افرادی که در این عرصه فعالیت می‌کنند، بیش از گذشته توفیق خدمت و اثرگذاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لازم است روز جهانی موزه و میراث فرهنگی را به همه دست‌اندرکارانی که در این مسیر فعالیت می‌کنند، تبریک بگویم و این افراد برای معرفی بهتر سابقه، تاریخ و فرهنگ ایران اسلامی و ملت ما تلاش می‌کنند. این روز را هم به کسانی که در کشف آثار تاریخی تلاش می‌کنند و هم به کسانی که در راستای معرفی فرهنگ و آثار تاریخی ایران تلاش دارند، تبریک می‌گویم و از زحمات آنان تقدیر و تشکر می‌کنم. همچنین از همکاران خودم در مجلس که در فراکسیون موزه‌ها و میراث فرهنگی فعالیت می‌کنند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

قالیباف خاطرنشان کرد: مطلع شدیم که عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی که از جانبازان عزیز کشورمان بود، به رحمت ایزدی پیوست؛ درگذشت وی را تسلیت عرض می‌کنم.

منبع: مهر

منبع: فردا

کلیدواژه: قالیباف روز ارتباطات آیت الله فاطمی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • روزنامه‌نگاری که دیپلمات نبود