Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@21:37:19 GMT

گفتگوی تلفنی بنت و ماکرون

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۸۲۴۵

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور فرانسه درباره شهرک‌سازی‌های این رژیم و تحولات منطقه گفت‌وگوی تلفنی کردند. ناطقان: به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل و امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه درباره تقویت روابط میان دو طرف و روابط دوجانبه، وضعیت امنیتی منطقه، جنگ در اروپا و پیامدهای آن و شهرک‌سازی‌های اسرائیل در اراضی فلسطینی گفتگوی تلفنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنت از ماکرون به دلیل حمایت از اسرائیل برای مقابله با "حملات تروریستی" و پایبندی به امنیت اسرائیل تشکر کرد.

بنت و ماکرون هم‌چنین توافق کردند که به زودی نشستی را برگزار کنند.

ماکرون از اظهارات اخیر رژیم صهیونیستی درباره شهرک سازی در اراضی فلسطینی ابراز نگرانی و بر تمایل خود برای احیای تلاش‌های صلح در خاورمیانه تأکید کرد.

وی از عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و کشورهای منطقه استقبال کرد.

رژیم صهیونیستی اخیرا با احداث ۴۰۰۰ واحد مسکونی جدید در کرانه باختری موافقت کرد.

ماکرون از شهادت شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی به ضرب گلوله نیروهای اسرائیلی ابراز تأسف و بر اهمیت پایان فوری تحقیقات در این باره تأکید کرد.

دو طرف درباره برجام نیز گفتگو کردند. منبع: ایسنا برچسب ها: گفتگوی تلفنی ، بنت ، ماکرون

منبع: ناطقان

کلیدواژه: گفتگوی تلفنی بنت ماکرون رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، در حالی که حملات حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست با شدت تمام ادامه دارد، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی باز هم وعده داد که ساکنان شمال رژیم صهیونیستی را به خانه و کاشانه خود برگرداند.

یوآف گالانت مدعی شد : ما در راستای بازگرداانیدن ساکنان شمال به مناطق مسکونی شان حرکت می کنیم و به حملات خود ادامه خواهیم داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: تابستان داغی خواهیم داشت وما باید با تمام توان آماده این سناریو باشیم.

این درحالی است که روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد که نزدیک به ۸۰ هزار شهرک‌نشین که پیش از این در نزدیکی مرزهای لبنان زندگی می‌کردند از آغاز جنگ علیه نوار غزه از این منطقه‌ها تخلیه شده‌اند.

نتایج یک نظرسنجی که توسط مرکز پژوهش‌های منطقه‌ای در دانشکده «تل حی» انجام شده نشان می‌دهد که ۴۰ درصد از شهرک‌نشینان صهیونیست اعلام کرده‌اند حتی بعد از پایان جنگ نیز به این منطقه‌ها برنمی گردند.

بر اساس گزارش روزنامه هاآرتص، بیشتر جوانان ساکن این بخش‌ها به محض مشاهده یک حادثه امنیتی منطقه‌های مذکور را ترک می‌کنند. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که ساکنان الجلیل شرقی حتی بعد از تحقق امنیت کامل در این منطقه به آن برنخواهند گشت.

در این گزارش آمده است که مسوولان شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مرزهای نزدیک به لبنان نسبت به وقوع یک بحران جمعیت‌شناختی در این منطقه‌ها با پایان جنگ علیه نوار غزه نگران هستند.

همچنین رسانه‌های عبری‌زبان گزارش دادند که ۹۰ درصد از ساکنان شمال اراضی اشغالی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر سال گذشته تاکنون از نظر اقتصادی آسیب دیده‌اند.

کد خبر 6100780

دیگر خبرها

  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت
  • طالبان: جهان اسلام باید از کشتار مسلمانان در غزه جلوگیری کند
  • پشت پرده گفتگوی نتانیاهو و بایدن همزمان با یورش زمینی به رفح
  • شهرک‌نشینان صهیونیست: نتانیاهو ما را به حال خود رها کرده‌است
  • موشکباران شهرک‌های اطراف غزه از سوی گردانهای الاقصی+فیلم
  • موشکباران شهرک های اطراف غزه از سوی گردانهای الاقصی+فیلم
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • بمباران مسجدی در رفح هنگام نماز ظهر+فیلم
  • گفتگوی وزیر جنگ آمریکا با همتای اسرائیلی خود درباره رفح
  • تماس تلفنی وزیر دفاع آمریکا با وزیر جنگ اسرائیل