Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:40:00 GMT

انتقاد رییس هیات نابینایان البرز از مزایده پایگاه قهرمانی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۸۶۵۸

انتقاد رییس هیات نابینایان البرز از مزایده پایگاه قهرمانی

روزبه زورقی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: پایگاه قهرمانی نابینایان و کم بینایان  البرز  با برخورداری از  امکاناتی مانند  استخر شنا ، سالن بدنسازی و میز شودان  از سال ۹۶  تا سال ۹۸  در اختیار هیات ورزشی  این دسته از ورزشکاران قرار داشت.

وی با اشاره به اینکه حدود ۲۰۰ ورزشکار سازمان یافته در بخش نابینایان و کم بینایان البرز مشغول به فعالیت هستند اضافه کرد:  پس از شیوع کرونا و  تعطیلی ۲ ساله  استخرها  متوجه شدیم که علاوه بر اجاره دادن سالن ورزشی بخشی از  تجهیزات ورزشی نابینایان و کم بینایان البرز  به خارج از  پایگاه قهرمانی این ورزشکاران انتقال یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زورقی  تصریح کرد:  پس از آن  نامه ای از سوی اداره کل ورزش  و جوانان استان  البرز مبنی  بر تخلیه کامل سالن ورزشی  و پایگاه قهرمانی  را دریافت کردیم. 

رییس  هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان البرز تاکید کرد: در کنار تمام این اتفاقات در تاریخ بیست و پنجم اردیبهشت ماه  جاری طی نامه ای از سوی اداره کل  ورزش و جوانان البرز به هیات  ورزشی نابینایان  و کم بینایان استان اعلام شده که با توجه به برگزاری جلسه بازگشایی پاکت های چهارمین دوره مزایده عمومی استخر آزادگان کرج و مشخص شدن برنده مزایده، ظرف مدت یک هفته نسبت به تخلیه نیم طبقه اول استخر از سوی هیات باید اقدام شود.

زورقی گفت: این در حالی است که با توجه به کمبود زیر ساخت ها برای ورزشکاران نابینا و کم بینا البرزی پیش از این بارها تقاضا کرده بودیم که این استخر از مزایده خارج و این ظرفیت از ورزشکاران گرفته نشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی یک سال اخیر بسیاری از امکانات ورزش نابینایان در استان محدود شده است گفت: به عنوان مثال پایگاه گلبال نابینایان که سه سانس در هفته در سالن ورزشی استقلال کرج بوده این سانس ها به اجاره داده شده و ورزش گلبال استان نیز تعطیل شده است.

زورقی افزود: همچنین استفاده رایگان ورزشکاران نابینا و کم بینا از استخرهای اداره کل ورزش و جوانان در سطح استان که طی پنج سال گذشته انجام می شده در یک سال اخیر محدود و با وجود بازگشایی استخرها این سانس ها  برگردانده نشدند.

معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان البرز نیز در گفت وگو با ایرنا در این رابطه گفت: استخر آزادگان یک طبقه دارد که  در دوران کرونا در اختیار  هیات  ورزشی کم بینایان  و نابینایان قرار  داشت  اما با پایان  دوران اوج کرونا و طبق قانون مزایده برگزار شده که برنده مشخص و باید تمام مجموعه در اختیار برنده مزایده قرار گیرد.

کیهان گلستانی با بیان اینکه طبق قانون کل مجموعه باید تنها در اختیار یک مستاجر قرار بگیرد،  افزود: هیات  ورزشی نابینایان و کم بینایان البرز در صورت تخلیه این مجموعه از سوی اداره کل ورزش و جوانان این آمادگی وجود دارد تا مکان دیگری را برای انجام فعالیت های ورزشی در اختیار آن قرار داده شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز فدراسیون نابینایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز فدراسیون نابینایان ویروس کرونا البرز فدراسیون نابینایان نابینایان و کم بینایان البرز پایگاه قهرمانی اداره کل ورزش ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۵ اردیبهشت
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است