Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی، هفدهمین همایش حضوری قهرمانان و راست قامتان یادواره سرلشگر پاسدار ورزشکار شهید حاج حسین خرازی علمدار جبهه ها همچون سنوات گذشته به همت سازمان قهرمانان ملی ورزش ایران در آسایشگاه حضرت ثارالله علیه السلام تهران برگزار شد.

در این مراسم سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته، اصغراشرفی مربی تیم ملی بوکس، سید مهدی سید علی از داوران فوتبال و معاون امورتعاون سازمان قهرمانان، و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با اهدای طاق متبرک اهل بیت علیهم‌السلام و شال پهلوانی از پهلوانان وقهرمانان واقعی (جانبازان قطع نخاع) تجلیل شد.

هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای همه ساله به مناسبت سالروز نبرد تاریخی حضرت علی (ع) و عمروبن عبدود(۱۷ شوال) در سراسر کشور گرامی داشته می شود و امسال نیز از روز ۲۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا روز ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاراته شهرام هروی آسایشگاه ثارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۸۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی

وزیر ورزش و جوانان گزارشی از درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی در هفته گذشته ارائه کرد.

کیومرث هاشمی در جلسه امروز هیئت دولت با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، اعلام کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از ۱۸ سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده ۴۰۰ متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهر‌های آسیا از جمله این موفقیت‌ها بودند که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش