Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی خانه مستند، دوره جدید ارسال طرح به خانه مستند از پنجم خردادماه در سایت این مرکز بازگشایی می‌شود و علاقه‌مندان و همچنین مستندسازان می‌توانند طرح‌های خود را در این سامانه ثبت کنند.

مصطفی شوقی مدیر خانه مستند درباره این طرح و مراحل آن توضیح داد: دوره جدید سامانه ارسال طرح از اوایل خردادماه در سایت راه‌اندازی می‌شود و طرح‌های ارسال شده پس از نظارت در شورای بررسی خانه مستند که متشکل از برخی مستندسازان و تهیه‌کنندگانی می‌شود که در این سال‌ها با ما همکاری کرده‌اند، وارد مرحله پیچینگ می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از عبور این طرح‌ها از مراحلی که عنوان شد و تصویب نهایی آنها، برای رساندن این طرح‌ها به مرحله تولید و ساخت از آنها حمایت می‌کنیم.

مدیر خانه مستند درباره برنامه‌های سال پیش رو گفت: خانه مستند در صدد است با مستندسازان و عواملی سینمای مستند وارد مشارکت شود و همچنین امیدواریم از تمامی ظرفیت‌هایی که در گذشته نیز با خانه مستند همکاری داشته‌اند، همکاری حداکثری داشته باشیم.

شوقی درباره طرح ویژه خانه مستند برای سال ۱۴۰۱ عنوان کرد: یکی از هدف‌ها از بازگشایی مجدد سامانه ارسال طرح در اولین قدم حمایت از مستندسازان کار اولی است؛ کسانی که برای اولین بار می‌خواهند در مقام مستندساز وارد سینمای ایران شوند. در صدد هستیم در صورت پذیرفته شدن طرح این افراد، آنها را در مسیر حرفه‌ای مستندسازی حمایت کنیم.

مدیر خانه مستند در پایان درباره زمانبندی بررسی طرح‌های ارسال شده، گفت: پس از بازگشایی سامانه در سایت خانه مستند، علاقه‌مندان می‌توانند تا یک ماه طرح‌های خود را در این سامانه ثبت کنند و سپس از اواسط تابستان مراحل نظارت و بررسی این طرح‌ها آغاز خواهد شد تا همزمان با شروع پاییز طرح‌های تصویب شده نیز وارد مرحله تولید شوند.

سامانه ارسال طرح خانه مستند از پنجم خرداد ماه برای آغاز دوره‌ای جدید بازگشایی می‌شوند و علاقه‌مندان برای ثبت طرح‌های خود می‌توانند به سایت خانه مستند به نشانی khanemostanad.ir و بخش سامانه ارسال طرح مراجعه کنند.

کد خبر 5493049 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی شوقی سینمای مستند فیلم اولی خانه مستند انقلاب اسلامی تئاتر ایران فیلم سینمایی فیلم کوتاه جشنواره فیلم کن تئاتر شهر کارگردان تئاتر سریال ایرانی سازمان سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما هنرمندان تئاتر رادیو سینمای مستند سامانه ارسال طرح خانه مستند طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند

 سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد مهاجرین پیامک سامانه سهما را جدی گرفته و در اسرع وقت مواد درخواستی این پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است. از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت‌نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا تاریخ 1403/02/14 کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد نمایید.عدم اقدام به منزله عدم حضور تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به شما تعلق نمی گیرد».

سامانه هوشمندی به نام اختصاری سهما برای ساماندهی مطلوب و هدفمند اتباع و مهاجرین خارجی در ایران ایجاد شده الست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی
  • کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
  • اعلام زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند
  • زمان ثبت طرح در سامانه مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اعلام شد
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ارسال پیامک سامانه سهما به اتباع خارجی
  • مهاجرین پیامک سامانه «سهما» را جدی بگیرند
  • ۵۷۰ هزار اخطار مالیاتی به مالکان خانه‌های خالی ارسال شده است