Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@05:44:32 GMT

توقیف کشتی خارجی در خلیج‌فارس/ بازداشت ۷ نفر

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۲۹۸۹۶

توقیف کشتی خارجی در خلیج‌فارس/ بازداشت ۷ نفر

آفتاب‌‌نیوز :

مجتبی قهرمانی صبح امروز (۲۸ اردیبهشت ماه) در این خصوص بیان کرد: با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب بندرلنگه، نیرو‌های دریابانی این شهرستان پس از شناسایی یک فروند کشتی خارجی حامل هزاران لیتر سوخت قاچاق در آب‌های خلیج فارس، نسبت به توقیف آن اقدام نمودند.

مجتبی قهرمانی تصریح کرد: در بازرسی از این شناور بیش از ۵۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است و ۷ نفر خدمه آن نیز پس از دستگیری، جهت تکمیل روند تحقیقات در بازداشت به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: کشتی مذکور نیز پس از توقیف با اسکورت نیرو‌های عملیاتی و شناور‌های دریابانی جمهوری اسلامی ایران به بندرگاه هدایت و برای سیر مراحل قانونی و بررسی‌های لازم تحویل مقامات قضایی شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه مبارزه با قاچاق سوخت از اولویت‌های مهم و مورد پیگیری مستمر دستگاه قضایی در جهت حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است، خاطر نشان کرد: سواحل خلیج نیلگون فارس و آب‌های پیرامون آن به هیچ وجه جای امنی برای فعالیت سودجویان و قاچاقچیان نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قاچاق سوخت نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: سرجنگلبان و مأمورین سرجنگلبانی امام‌زاده عبداله در جریان گشت و سرکشی از حوزه استحفاظی، موفق به کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق شدند.

متخلف که اقدام به قطع درختان ارزشمند جنگلی و حمل چوب آلات مقطوعه بوسیله دواب می‌نمود، شناسایی و پس از تنظیم پرونده تخلف، به مرجع قضایی معرفی خواهد شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق در آستانه‌اشرفیه
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • سوخت قاچاق توقیف شد