Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم تاراز قزاقستان با شکست نماینده تایلند به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا معرفی شد تا شگفتی‌سازی این تیم تداوم یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا، مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا 2022 امروز (چهارشنبه ۲8 اردیبهشت) با چهار دیدار در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین مسابقه که از ساعت 10 آغاز شد، تیم‌های تاراز قزاقستان و ناخون راتچاسیما تایلند به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده قزاقستان سه بر یک به پیروزی رسید.

تیم ناخون راتچاسیما در ست دوم این مسابقه 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 17 و 25 بر 18 نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا از راه‌یابی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بازبماند.

نماینده قزاقستان که مرحله گروهی را با دو برد، پنج امتیاز و کسب جایگاه دوم جدول گروه B به پایان رسانده بود، با شکست تایلند و صعود به مرحله نیمه‌نهایی به شگفتی‌سازی خود در این رقابت‌ها ادامه داد.

موسی سلیم عزیز از عراق به عنوان داور اول و وحید پورکاشیان از ایران به عنوان داور دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

میخائیل اوستینوف بازیکن شماره 13 تاراز با کسب 20 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد.

تیم تاراز قزاقستان فردا (پنج‌شنبه) و در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف برنده دیدار پیکان و اربیل عراق می‌رود و نماینده تایلند نیز در جمع تیم‌هایی که برای عنوان پنجم تا هشتم رقابت‌ می‌کنند، به میدان می‌رود و با بازنده دیدار پیکان و اربیل مسابقه خواهد داد.

از دقایقی دیگر دو تیم الریان قطر و سانتوری ژاپن در دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. برنده این دیدار نیز در مرحله نیمه‌نهایی با فاتح جدال مقاومت شهداب یزد و گاز جنوب عراق روبرو خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال مرحله نیمه نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛سبزپوشان اصفهانی که نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی را مقابل طبعیت تهران در ورزشگاه ملت اصفهان واگذار کرده بودند در دومین دیدار در همین ورزشگاه با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ پیروز شدند.
ذوب آهن در ادامه این رقابت‌ها هفته آینده یکشنبه و سه شنبه ۱۶ و ۱۸ اردیبهشت میهمان طبعیت تهران خواهد بود.
در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیمی که از ۵ بازی صاحب ۳ پیروزی شود به دیدار نهایی صعود خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • طبیعت و ذوب آهن با هم مساوی شدند
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد