Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:48:34 GMT

زینب سلیمانی از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۰۲۸۰

زینب سلیمانی از نمایشگاه کتاب بازدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، زینب سلیمانی مدیر بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی صبح امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت با حضور در مصلی امام خمینی (ره) تهران از سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بازدید کرد.

سلیمانی همچنین از غرفه خط مقدم، نشر راهیار، سوره مهر دیدن کرد و به تورق برخی از آثار عرضه شده در این غرفه‌ها پرداخت؛ همچنین با حضور در غرفه «مکتب حاج قاسم» دقایقی با چهره‌ها و بازدیدکنندگان گفتگو کرد سپس به بازدید از بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مورد استقبال علی رمضانی قائم مقام نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار گرفت و در این دیدار از اهتمام مسئولان برگزاری نمایشگاه در زنده نگه داشتن نام و یاد حاج قاسم تشکر کرد.

کد خبر 5493218 فاطمه میرزا جعفری

منبع: مهر

کلیدواژه: زینب سلیمانی انتشارات مکتب حاج قاسم سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران سی وسومین نمایشگاه کتاب تهران نمایشگاه کتاب تهران کتاب و کتابخوانی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران علی رمضانی یاسر احمدوند معرفی کتاب نهاد کتابخانه های عمومی کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دفاع مقدس حسین صفری بازی های رایانه ای حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران، گفت: صبح امروز جلسه‌ای در شورا داشتیم و در خصوص مباحث داخلی شورا موضوعاتی مطرح شد و به همین دلیل صحن علنی با تاخیر آغاز شدو در جلسه در خصوص یک سال باقی مانده در شورا صحبت شد و درباره پیگیری‌ها مورادی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد

نادعلی ادامه داد: یک طرفه نمی شود قضاوت کرد نقاط مثبت و انتقادات هم مطرح شد. اگر قرار است کلیاتی انعکاس یابد؛ باید همه موارد مطرح شود.

نادعلی گفت: کار باید رخ دهد و زمان را باید در دست گرفت ما تعارف با شهرداری نداریم و در جایی که باید کمک می کنیم و هرجا مشکلی باشد حتما تذکر می دهیم.

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب گفت: نمایشگاه در مصلی تهران برگزار می شود. نمایشگاه کتاب بزرگترین نمایشگاه است و موضع رسمی این است که در شهر افتاب برگزار شود اما به جهت اینکه در شهر آفتاب فضای مورد نیاز آماده نبود نمایشگاه در مصلی برگزار می شود.خود دوستان هم علاقمند به استفاده از نمایشگاه آفتاب بودند اما به دلیل کمبود مساحت موجود همین این امر رخ داد.

به گفته نادعلی، باید شرایط تامین شود و از دوستان خواستیم امکانات را فراهم کنند تا سال بعد بتوانیم شاهد انتقال نمایشگاه کتاب به شهر آفتاب باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228177 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • نمایشگاه کتاب تهران «گردشگری ادبی» را ترویج می‌کند/ تهران می‌تواند «شهر خلاق ادبی» شود
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ اعلام شد
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد