Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@02:23:53 GMT

آغاز به کار رویداد «ایده بازار پست»

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۰۶۱۷

آغاز به کار رویداد «ایده بازار پست»

رویداد نوآوری و کارآفرینی شرکت ملی پست با عنوان «ایده بازار پست» در موزه ملی ارتباطات آغاز به کار کرد.

به گزارش ایران آنلاین، «ایده بازار پست»؛ رویداد نوآوری و کارآفرینی این شرکت با حضور «محمود لیائی» معاون وزیر ارتباطات، «محمدرضا قادری»، عضو هیئت مدیره و رئیس مرکز نوآوری پست، سرپرست معاونت توسعه بازار پارک فناوری وزارت ارتباطات، اعضای مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته، معاونین مدیرعامل و مدیران کل شبکه پستی کشور به‌صورت حضوری و مجازی آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد، نمایشگاه جانبی دستاوردهای نوآورانه شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه پست برپا شده است. 

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز تا ساعاتی دیگر در این رویداد حاضر خواهد شد. 

گفتنی است رویداد ایده بازار پست در زمینه حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین و با توجه به اهداف تاسیس و فعالیت‌های انجام شده در مرکز نوآوری «پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته» در قالب نمایشگاهی یک‌روزه برگزار شده است.

به گزارش ایرنا،  اکنون ۷۰ شرکت دانش‌بنیان و استارتاپی فعال در حوزه‌های تخصصی لجستیک، پست و تجارت الکترونیک در مرکز نوآوری شرکت ملی پست مشغول فعالیت هستند. بخش عمده‌ای از این شرکت‌ها در رویداد «ایده‌بازار پست» شرکت کرده‌اند.

ایده‌بازار پست نمایشگاه یک روزه‌ای برای شرکت‌های دانش‌بنیان، استارتاپ‌ها و شتاب‌دهنده‌های عضو مرکز نوآوری پست است تا بتوانند دستاوردهای خود را در آن به نمایش بگذارند تا مسئولان و شرکت‌هایی که کارشان مرتبط با پست است، نیازهایشان را مطرح و از دستاوردهای آن‌ها استفاده کنند.


انتهای پیام/

 


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مرکز نوآوری دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد شامگاه یکشنبه در کارگروه خرید گندم ضمن ارائه گزارشی از خرید تضمینی گندم و کلزا در سال گذشته اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲ با خرید ۱۱۸ هزار تن گندم افزایش ۴۲ درصدی و جهش تولید را تجربه کردیم و امیدواریم در سال جاری نیز با شرایط آب و هوایی حاکم، وضعیت مطلوب‌تری را از لحاظ تأمین نیاز کشور در پیش داشته باشیم.

مدیرکل غله مازندران همچنین افزود: در سال گذشته ۹ هزار و ۶۰۰ تن کلزا در استان مازندران خریداری کردیم و دولت به منظور حمایت از کشاورزان قیمت خرید را از ۲۳ هزار تومان به ۳۰ هزار تومان افزایش داد.

وی تاکید کرد: در سال جاری نیز سیاست‌های دولت در حمایت از کشاورزان و در راستای تحقق شعار سال بر این است که از ظرفیت‌های مردمی و بخش خصوصی در خرید دانه روغنی استفاده نماید که در استان مازندران نیز یک شرکت بخش خصوصی به عنوان خریدار دانه روغنی کلزا معرفی شده و همزمان با آغاز برداشت کلزا در استان فعالیت این شرکت نیز با همکاری و نظارت سازمان جهاد کشاورزی آغاز خواهد شد.

وفایی نژاد تاکید کرد: ۳۲ مرکز خرید در استان مازندران تجهیز و آماده آغاز عملیات خرید تضمینی گندم هستند و در صورت نیاز به افزایش تعداد مراکز خرید و تصویب کارگروه، اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان آمادگی لازم را برای افزایش تعداد مراکز خواهد داشت.

کد خبر 6097605

دیگر خبرها

  • اکوسیستم فناوری کشور زیر سقف «اینوتکس ۲۰۲۴»
  • ۳۲ مرکز خرید گندم و کلزا در مازندران تجهیز شدهذاست
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را دارد
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • صنایع غذایی پس از پتروشیمی بیشترین گردش مالی را در کشور دارد
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • نوآوری‌ها و محصولات دانش‌بنیان حوزه معدن تجاری‌سازی می‌شوند
  • داوری ۱۱۵ ایده در رویداد آموزشی «بوت کمپ» دانشگاه آزاد قم
  • اجتماع یکصد هزار نفری فناوران کشور در بزرگترین رویداد نوآوری کشور