Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان ایلام به تشریح آخرین جزییات حادثه امروز گروگانگیری در یکی از اداره‌های شهر ایلام پرداخت. - اخبار استانها -

سردار دلاور القاصی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: ساعت 9:25 امروز چهارشنبه، در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیس 110 توسط  اعلام شد که یک نفر وارد سازمان امور املاک شده و اقدام به تیراندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بلافاصله اینجانب و همکاران در کوتاه‌ترین زمان در محل حادثه حاضر شده و متوجه شدیم که فرد مسلح از کارمندان این سازمان با توجه به اختلاف شخصی که با محل کار خود داشته به صورت مسلح وارد محل کار شده  و به محض ورود به محل کار خود به سمت کارمندان آن اداره تیراندازی کرده بود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: قاتل با ورود به موقع ماموران انتظامی و تیم رهایی گروگانگیری که در اختیار بود  عرصه را به خود تنگ دید و اقدام به خودکشی کرد.

القاصی‌مهر گفت: در این حادثه تعداد سه نفر فوت کرده و هفت نفر مجروح شده بود که بلافاصله مصدومان این حادثه با خودروهای انتظامی و اوژانس به بیمارستان انتقال داده شد. همچنین سه نفر نیز که در یک اتاق حبس شده بودند، از محل حادثه توسط پلیس سالم نجات یافتند.علت این حادثه نیز اختلاف شخصی این کارمند و مدیران و همکارانش بوده است.

 

 

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات داعش در عراق شروع شد

همزمان با تهاجم آمریکا به خاک عراق ، تروریست‌های داعشی به مواضع ارتش و الحشد الشعبی در غرب استان الانبار حمله کردند. ناطقان: به نقل از شبکه المیادین، درگیری‌های ارتش و الحشد الشعبی با تروریستهای داعشی در بزرگراهی در منطقه الصکار در غرب استان الانبار ادامه دارد.

این یورش ساعاتی پس از حمله آمریکا به منطقه القائم و عکاشات در غرب عراق صورت می‌گیرد.

جمعه شب آمریکا مناطقی در شرق سوریه و غرب عراق را هدف حملات هوایی قرار داد.

در جریان حمله آمریکا به منطقه القائم وعکاشات در غرب عراق سه تن کشته و ۱۱ تن دیگر زخمی شدند.

همچنین حمله آمریکا به شرق سوریه و شهرهای المیادین و البوکمال نیز ۱۰ کشته و ۱۸ زخمی برجای گذاشته است.

آمریکا مدعی است که این حملات در اقدامی تلافی جویانه نسبت به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در پایگاهی در شمال شرق اردن صورت گرفته است.

یحیی رسول سخنگوی نیروهای مسلح عراق بامداد شنبه با تأیید حمله آمریکا به غرب کشورش گفت که این حملات نقض حاکمیت و تضعیف تلاش دولت بغداد برای برقراری ثبات در کشور است. منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶کودک گرفتار در کوه‌های کرمان نجات یافتند
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • ۱۳ کشته و زخمی بر اثر وقوع حادثه ترافیکی در بامیان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • ۲۹ دریانورد در آب‌های هرمزگان نجات یافتند
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت