Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشت عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موفق به کسب «نشان افتخار جایزه سوم»، «نشان افتخار» و «دیپلم افتخار» مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه شدند.

 مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه در سال ۲۰۲۱ با موضوع «سفر: خواب خوب یا خواب بد» برگزار شد.

در این نمایشگاه از بین آثار رسیده از کشورهای مختلف، هشت نفر از اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، به ترتیب آوینا علی‌اصغری ۵ ساله از مرکز شماره ۱ کانون گرگان استان گلستان «نشان افتخار جایزه سوم» و سما شیخی ۸ ساله از مرکز مجتمع اصفهان «نشان افتخار» این رویداد هنری را دریافت کردند.

میعاد تقی‌پور ۱۱ ساله از مرکز شماره ۵ اردبیل، عرفان اربابی ۱۰ ساله از مرکز قائن خراسان جنوبی، سانا صدقی ۹ ساله از مرکز شماره ۲ ارومیه آذربایجان غربی، مهرانا طلوعی ۸ ساله از مرکز شماره ۲۱ تهران، آتنا عباسی ۱۲ ساله از مرکز شماره ۱ اسفراین خراسان شمالی و صدرا قلی‌نیا ۵ ساله از مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری تهران همگی موفق به دریافت دیپلم افتخار این مسابقه شدند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۱۱۸ اثر در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه حضور داشت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ساله از مرکز شماره مسابقه بین المللی لوئی فرانسوا نشان افتخار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان