Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-28@05:56:15 GMT

◄ افزایش تجهیزات و ظرفیت سوخت‌رسانی هواپیمایی قشم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۱۵۷۱

◄ افزایش تجهیزات و ظرفیت سوخت‌رسانی هواپیمایی قشم

تین نیوز

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی برای افزایش تجهیزات و ظرفیت سوخت‌رسانی هواپیماها باهدف میزبانی شایسته از تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در این منطقه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد قشم، افشار فتح الهی در جلسه دیدار با رییس اداره کل سوخت گیری هواپیمایی کشور و هیات همراه، اظهار داشت: در حال انجام پیش بینی های لازم برای میزبانی شایسته از تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت بین المللی فرودگاه قشم گفت: افزایش تجهیزات سوخت رسان در کنار افزایش ظرفیت ذخیره سازی سوخت هواپیمایی در فرودگاه بین المللی قشم، بخشی از برنامه های ما برای مدیریت میزبانی تماشاگران این رویداد است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین یادآور شد: ستاد کمک به برگزاری جام جهانی قطر نیز در جزیره قشم با هدف میزبانی شایسته از گردشگران ورودی برای تماشای مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲ تشکیل می شود.

این جلسه با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رییس اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور، معاون طرح و توسعه شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران، رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی قشم، نماینده سازمان برنامه‌وبودجه و مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قشم برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: قشم قطر تین روابط عمومی معاون جزیره قشم شرکت هواپیمایی قشم ایر سازمان منطقه آزاد قشم سازمان منطقه آزاد قشم جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کشور کره جنوبی از پنج شنبه ۶ اردیبهشت آغاز شد و در نخستین روز، رقیه شجاعی ملی پوش کشورمان در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان R۲ کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با کسب ۶۱۷ امتیاز و ایستادن در جایگاه هشتم راهی مرحله فینال شد. نماینده کشورمان در این مرحله در رده هشتم قرار گرفت.   ساره جوانمردی، رقیه شجاعی، نسرین شاهی، محمدرضا میرشفیعی و فائزه احمدی نمایندگان ایران در جام جهانی هستند.   هدایت این تیم را حسین امیری بر عهده دارد.   جام جهانی پاراتیراندازی با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • شجاعی در رده هشتم تفنگ بادی ایستاد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • رییس سازمان سنجش : برخی ابزارهای جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند
  • خبر عجیب رییس سازمان سنجش: کار گذاشتن ابزار جاسوسی در بدن داوطلبان کنکور توسط پزشک
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: برخی ابزار‌های جاسوسی کنکور را در بدن کار گذاشتند/ داوطلبان کانال‌های تقلب را ترک کنند