Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@06:45:57 GMT

ورود کاروان نظامی آمریکا به اردوگاه‌های شمال حلب

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۱۵۹۹

ورود کاروان نظامی آمریکا به اردوگاه‌های شمال حلب

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، گروه‌های هماهنگی نزدیک به احزاب وابسته به ترکیه گزارش دادند که یک یگان نظامی آمریکا و تانک‌ها و خودروهای حامل پرچم این کشور با همراهی اطلاعات ترکیه وارد مناطقی در حومه شمالی حلب شده‌اند که تحت کنترل عناصر مسلح «سپر فرات» است.

منابع آگاه همچنین از پرواز گسترده هواپیماها و بالگردهای شناسایی آمریکا بر فراز حومه شمالی حلب همزمان با حرکت خودروهای نظامی آمریکا خبر دادند و تاکید کردند که کاروان نظامی آمریکا وارد اردوگاه‌های منطقه «سجو» واقع در شمال شهر «اعزاز»، تحت کنترل شبه‌نظامیان «سپر فرات» در مرز سوریه و ترکیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع همچنین تاکید کردند که منطقه مذکور شاهد‌ وضعیت آماده‌باش نظامی ارتش ترکیه است که همزمان با ورود خودروهای نظامی آمریکا به این منطقه، تعداد زیادی از نیروهای خود را مستقر کرده است.

به گفته این منابع، ورود نیروهای نظامی آمریکا به منطقه غرب فرات و مناطق شبه‌نظامیان وابسته به ترکیه برای نخستین‌بار اتفاق افتاده است.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شمال حلب کاروان نظامی آمریکا نظامی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودروهای برقی به کشور شود.

به گزارش مشرق،علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: پس از آنکه دلال‌ها و مافیای خودرو نتوانستند نقشه‌ها و منافع کلان و نجومی خود را در موضوع خرید خودروهای برقی تأمین کنند و قراردادهای خرید خودروهای برقی شهرداری تهران امید آن‌ها را نومید کرده، اکنون بازوی رسانه‌ای این باند با پول‌پاشی میان برخی افراد و رسانه‌ها تلاش می‌کند تا مانع از اجرایی شدن ورود تکنولوژی خودروهای برقی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شود.

وی تأکید کرد: این در حالی است که چندی پیش برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اعلام‌کرده بودند مافیای خودرو در مسیر واردات خودروی باکیفیت و ارزان به کشور سنگ‌اندازی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ بمب عمل‌نکرده در منطقه‌ای مسکونی در اردوگاه النصیرات
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است