Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:50:47 GMT

پیکر مادر شهیدان صنیع‌خانی به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۱۸۲۹

پیکر مادر شهیدان صنیع‌خانی به خاک سپرده شد

پیکر مطهر سیده منصوره میری، مادر شهیدان سیدحسن و سیدمحمد صنیع خانی روی دوش مردم تهران تشییع و تدفین شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر سیده منصوره میری، مادر شهیدان صنیع خانی روی دوش مردم تهران تشییع شد. مراسم تشییع مادر شهیدان سید حسن و سید محمد صنیع خانی صبح امروز؛ چهارشنبه، 28 اردیبهشت ماه 1401 از مسجد الرسول(ع) واقع در بازار دوم نازی آباد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم خاکسپاری سیده منصوره میری نیز در بهشت زهرا(س) برگزار شد و در قطعه 25 به خاک سپرده شد.

مراسم ختم این مادر شهید فردا؛ پنجشنبه، 29 اردیبهشت ماه 1401 از ساعت 17 تا 18:30 در حسینیه حجت واقع در بازار دوم نازی آیاد برقرار خواهد بود.

شهید سیدمحمدحسن  صنیع‌خانی در سال 1361 در حالی که دانش‌آموز 17 ساله‌ای بود در عملیات بیت‌المقدس شهید شد ، شهید سیدمحمد  صنیع‌خانی هم که فرماندهی ترابری سپاه پاسداران را بر عهده داشت در سال 1374 بر اثر عوارض ناشی از جراحات شیمیایی به شهادت رسید.­ سیدمحمد از ابتدای جنگ تحمیلی با ایجاد مرکز اعزام نیروی سپاه در محل لانه جاسوسی آمریکا، مسئولیت اعزام رزمندگان را به مناطق عملیاتی بر عهده گرفته بود. سردار شهید سید محمد صنیع خانی بنیانگذار و فرمانده ترابری سپاه بود. او نقش موثر و تعیین کننده‌ای در ایجاد تحرک در یگان‌های رزم و پشتیبانی و رفع کمبود وسائل نقیله سنگین ایفا کرد.

رئیس جمهور درگذشت مادر شهیدان صنیع‌خانی را تسلیت گفت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس خانواده شهدا دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس خانواده شهدا مادر شهیدان مادر شهید صنیع خانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهید والامقام منصور عزیزپور محمدی به‌عنوان بسیجی از اهواز به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاویدالاثر پیوست.

پیکر مطهر شهید پس از ۴۰ سال کشف و از طریق آزمایش دی‌ان‌ای شناسایی شد. مسئولین استان خوزستان با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی این شهید عزیز را به بازماندگانش رساندند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • اعلام جزئیات مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید عشیری لیوسی
  • آسمانی شدن مادر روحانی شهید حبیب الله رضایی در رودسر
  • کشف پیکر مطهر یک شهید پس از ۴۰ سال
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد