Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@06:00:33 GMT

ماتیپ: حالا تمرکزمان تنها روی شکست دادن وولورهمپتون است

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۲۱۴۱

مدافع لیورپول می گوید او و یارانش هر کاری برای قهرمانی در لیگ در توانشان است، انجام خواهند داد.

جوئل ماتیپ می گوید برایش اهمیتی ندارد که چطور گل دوم تیمش مقابل ساوتهمپتون را به ثمر رساند.

طرفداری| به گزارش وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، شب گذشته لیورپول در دیدار هفته ماقبل پایانی خود در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون قرار گرفت و توانست با نتیجه دو بر یک مقابل این تیم به پیروزی برسد و فاصله یک امتیازی خود با منچسترسیتی را حفظ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوئل ماتیپ، مدافع لیورپول در این دیدار زننده گل پیروزی تیمش بود. این مدافع در مورد پیروزی در دیدار شب گذشته گفت:

خیلی خوشحالم. نمی دانم آن توپ چطور گل شد اما مهم نیست. خوب بازی کردیم و شایسته پیروزی بودیم. همه به سختی تلاش کردند. به نظرم سرم به توپ خورد اما در پایان این که توپ چگونه گل شد را نمی دانم. اگر بخواهم صادق باشم برایم اهمیتی هم ندارد. چالش بزرگی داشتیم اما فرقی ندارد چه کسی بازی می کند آنها ریتم نداشتند اما از همان اول کیفیتشان را نشان دادند.

او در مورد زدن 10 گل توسط مینامینو در تنها 9 بازی نیز گفت:

واقعا فوق العاده است. او در تمام ثانیه ها حاضر بود و همیشه می شد دادن توپ به او را در نظر گرفت. همیشه برای حریف خطرساز ظاهر شد و واقعا فوق العاده بود.

حال لیورپول در حالی باید مقابل وولورهمپتون در هفته پایانی قرار بگیرد که منچسترسیتی با استون ویلا بازی می کند. حال ماتیپ تاکید می کند که تمرکز او و یارانش روی وظیفه خودشان خواهد بود. ماتیپ در این باره به وب سایت باشگاه لیورپول گفت:

تمام تلاشمان را خواهیم کرد. فقط می توانیم در بازی خودمان به میدان برویم و تمرکزمان هم روی همین  است. تلاش می کنیم کار تا جای ممکن هیجان انگیز باشد. فقظ می توانیم به بازی خودمان نگاه کنیم. بازی مقابل وولوز به اندازه کافی سخت خواهد بود و تمرکز کاملمان روی این بازی است. این تنها چیزی است که می توانیم تغییرش دهیم و می خواهیم همین کار را بکنیم. کارمان به اندازه کافی سخت است و اگر حواسمان جای دیگری باشد، چالش پیش رویمان سخت تر هم خواهد شد.

 

اخبار داغ 

رکنا برگشت سپهر حیدری: از تکرار عدد 6 هراس داشتند؛ پرسپولیس آتلیه عکاسی شده است همه پاس ها برای تو؛ اتحاد استقلالی ها برای آقای گلی کوین یامگا هتل محل اقامت بازیکنان رئال مادرید در پاریس / عکس وضعیت دندان کالوم ویلسون پس از آسیب دیدگی در بازی با آرسنال / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار موفق از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی اورتون به میدان رفت و با دو گل برابر حریف قدیمی و همشهری شکست خورد تا از کورس قهرمانی جا مانده باشد.

این شکست در حالی رقم خورد که لیورپول تا چند هفته قبل در صدر جدول این رقابت‌ها ایستاده بود اما حالا به نظر می‌رسد که اختلاف امتیاز آنها با آرسنال و منچسترسیتی در فاصله تنها چند هفته به پایان مسابقات به این تیم اجازه کسب عنوان قهرمانی را نخواهد داد.

فن دایک پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« از بسیاری جهات ناامید کننده ظاهر شدیم. اگر قرار باشد مثل امروز بازی کنیم هیچ شانسی نداریم برای اینکه خودمان را در کورس قهرمانی ببینیم.

من فکر می‌کنم که همه بازیکنان باید در آینه به خودشان نگاه کنند، عملکرد خودشان را بررسی کنند و به این فکر کنند که آیا واقعا با تمام وجود جنگیدند. آیا واقعا می‌خواهند که قهرمانی در این رقابت‌ها را تجربه کنند؟

ما به جنگیدن ادامه خواهیم داد چون پس از امشب هم چند بازی دیگر در پیش داریم اما اگر بخواهیم چنین عملکردی مانند امروز ارائه دهیم... اگر نتوانیم در دوئل‌ها پیروز شویم و این فرصت را به حریف بدهیم که بارها به سمت دروازه ما شلیک کند، هیچ شانسی برای قهرمانی نخواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست
  • شکست لیورپول: شادترین روز اورتون در یک دهه!
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود