Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌ها، امروز سوژه های مختلفی از دفاتر و مراکز استان های ایرنا منتشر شد که از جمله می توان به موضوعاتی در خصوص مطالبات مردم بازگشت آرامش با بازار مرغ ،

نظارت بر پایش آلودگی رودخانه ارس ، ایجاد ۵۰۰ هزار شغل ،افتتاح سه طرح نیمه‌تمام فارس که سال ۱۴۰۱ ،کشف روغن های احتکار شده در برخی از شهرستانها، بازرسی از محل عرضه کالاهای اساسی و نانوایی‌های ، طرح تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری ، برگزاری همایش مناطق آزاد و اقتصاد دانش بنیان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اشاره کرد.

خبر مهم امروز حادثه گروگانگیری در ایلام که به کشته شدن ۴ نفر و زخمی شدن ۶ نفر منجر شد . صبح امروز در سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان ایلام شخصی اقدام به گروگانگیری کرد. پس از اعلام وقوع حادثه بلافاصله نیروهای امنیتی و نوپو (یگان ویژه) در محل حاضر شدند، حاضران از شنیده شدن صدای تیراندازی در این منطقه که در مرکز شهر ایلام واقع شده خبر دادند. در این حادثه سه نفر کشته شدند و عامل گروگانگیری نیز به زندگی خود پایان داد. در آخرین جزییات اعلام شده از واقعه گروگانگیری در سازمان املاک و اموال بنیاد مستضعفان ایلام، اختلاف شخصی انگیزه اصلی گروگانگیر اعلام شده است.

گروه استان ها همچنین در گزارشی به بیان آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا در ایران پرداخته و در مقدمه آن آورده است: خبرهای کرونایی امروز ۲۸ اردیبهشت‌ماه را با سفر اولین گروه گردشگران خارجی بعد از کاهش شیوع کرونا به شهرستان خواف در استان خراسان رضوی آغاز می‌کنیم، که از کشورهای اتریش و سوئیس وارد کشورمان شده‌اند.

قبل از شیوع کرونا شهرستان خواف به‌ عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری استان مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بود که همه گیری کرونا باعث افت و رکود گردشگری این شهرستان شد اما با فراهم شدن شرایط به تدریج زمزمه شکوفایی و رونق دوباره گردشگری به گوش می‌رسد.

گزارش های خواندنی مراکز استان ها

سرخس، گرانیگاه تجارت در آسیای مرکزی عنوان گزارشی از مشهد که در مقدمه آن آمده است: برخورداری از موقعیت ژئواکونومیک، زیرساختهای مرزی و حمل و نقلی و همچنین قرار گرفتن میان کشورهای محصور در خشکی، شهرستان سرخس در خراسان رضوی را به گزینه نخست تبدیل شدن به گرانیگاه تجارت و ترانزیت در آسیای مرکزی و یا قلب زمین در منطقه "اوراسیا" تبدیل کرده است.

از گرگان هم گزارش تحت عنوان افزایش نرخ تولد در گلستان نتیجه اجرای موفق برنامه‌های تشویقی که در بخشی از آن آمده است: گره‌ ذهنی خانواده‌های گلستانی برای یافتن رابطه تاثیر تعداد فرزندان با سطح رفاه پس از اجرای برنامه‌های تشویقی حوزه بهداشت و درمان و برگزاری نشست‌های فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی باز شده و در نتیجه آن نرخ موالید این استان به مرور در حال افزایش است.

تجلی آثار مثبت طرح مردمی‌سازی یارانه ها با گذشت زمان عنوان گزارشی از مرکز تبریز که درابتدای آن نوشته اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه ها به عنوان ضرورت اصلاح اقتصاد کشور، اقدام مهمی است که به عقیده کارشناسان، گذشت زمان، مزایای آن را برای عموم مردم روشن خواهد کرد.

این مرکز گزارشی دیگری تحت عنوان آغاز فصل گردشگری آذربایجان شرقی با تکمیل ظرفیت اماکن اقامتی برروی خروجی ایرنا قرار گرفت.

از شیراز گزارشی تحت عنوان سه طرح نیمه‌تمام فارس که سال ۱۴۰۱ افتتاح می‌شوند منتشر شده که به اجرای مصوبات سفر استانی پرداخته است و در بخشی از آن آمده است: قطعات یک تا ۶ آزادراه شیراز – اصفهان، بزرگراه دشت ارژن- ابوالحیات در محور شیراز – بوشهر و فاز دوم خط دوم آبرسانی به شیراز از سد درودزن در فهرست طرح‌های نیمه‌تمام استان فارس قرار دارند که نوید بهره‌برداری از آنها در سال ۱۴۰۱ داده شده است. هیات دولت در سفر ۲۲ مهرماه ۱۴۰۰ به استان فارس تکمیل این طرح‌های کلیدی را مورد توجه قرار داد به گونه‌ای که این طرح‌ها در فهرست مصوبات سفر استانی دولت قرار گرفت تا افتتاح آنها شتاب گیرد.

امروز همچنین گزارش از بجنورد با عنوان رویای آب در سرزمین هزاران چشمه به تنش آبی در این استان پرداخته ونوشته است :روزهایی که خراسان شمالی به سرزمین هزاران چشمه معروف بود به خاطره می پیوندد و خشکسالی در این دیار به قدری ملموس است که به عقیده کارشناسان ۸۴ درصد این خطه با این بحران رونده مواجه است. 

نبض کُند صنعت ۲۰۰ ساله چاپ در آذربایجان غربی عنوان گزارش از مرکز ارومیه که وضعیت صنعت چاپ آذربایجان غربی پرداخته است و می نویسد :نفس‌های صنعت چاپ آذربایجان غربی به شماره افتاده و خبر از آینده‌ای ناگوار می‌دهد که تبعات ناشی از مرگ این صنعت ۲۰۰ ساله، آسیب‌های زیادی نصیب بخش فرهنگ این استان خواهد کرد.

مرکز رشت گزارشی با عنوان آرامش بازار، قیمت مرغ گیلان را به عقب راند  برروی خروجی ایرنا قرار گرفت که در مقدمه آن نوشته شده که با توجه به عادی شدن وضعیت توزیع مرغ در کشور، قیمت این محصول در گیلان از قیمت مصوب فاصله گرفت و با کاهش ۳۰ درصدی توزیع می‌شود.

گزارش دیگری از رشت به مناسبت روز جهانی موزه و میراث فرهنگی منتشر شده باعنوان گنجینه‌های هویت، جاذبه‌ای نو برای گردشگری گیلان که در بخشی از آورده است :استقبال نزدیک به ۲ میلیون گردشگر در ۴۵ روز از موزه ها و بناهای تاریخی گیلان نشان داد موزه بعنوان گنجینه های هویت می تواند جاذبه ای گیرا برای گردشگری باشند. 

در این ارتباط گزارشی از دفتر گچساران برروی خروجی ایرنا قرار گرفت با عنوان موزه گچساران، ظرفیتی برای جذب گردشگر که به تقویت زیرساخت های موزه به عنوان ظرفیتی برای روایتگری هزارتوی تاریخ و تمدن یکی از نیازهای مهم توسعه گردشگری در شهرستان گچساران اشاره کرده است.

زیبایی‌های ساحل را به خانه نبریم! عنوان گزارشی از دفتر کیش که مقدمه آن نوشته سواحل زیبای خلیج فارس زیستگاه امن بسیاری از جانداران دریایی و مامن آرامش بسیاری از گردشگران است که برخی با سفر غیرمسوولانه و غارت زیبایی های آن در حال نابود کردنش هستند.

قزوین هم امروز گزارشی با عنوان روابط عمومی‌ها و ضرورت پوست اندازی از فضای سنتی به دنیای مدرن منتشر و اشاره کرده است: امروزه با ورود فضای مجازی و توسعه شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی، دیگر نمی‌توان از روابط عمومی‌ها تنها وظایف و تکالیف گذشته را انتظار داشت و پوست اندازی و حرکت آنها از فضای سنتی به دنیای مدرن و جدید اطلاع رسانی ضروری و الزامی است.

تقویت روابط عمومی‌ها، ضرورتی انکارناپذیر گزارش دیگری از مرکز یزد که نوشته نقش و جایگاه روابط عمومی در سیستم اداری در  عصر ارتباطات و اطلاعات نسبت به گذشته بسیار ارتقا یافته به نحوی که یکی از رموز موفقیت هر دستگاهی به اقدام و عملکرد آن وابسته است .

دفتر قشم امروز گزارشی با عنوان لنج سازی میراثی کهن ولی کمرنگ شده در جزیره قشم منتشر کرده و گفته صنعت لنج سازی میراث کهن نگین خلیج فارس که با الهام گرفتن از نیازها، هنر و فرهنگ بومی مردم جزیره توانسته بود در طول قرن ها خود را با متقضیات زمان تطبیق دهد و بخش قابل توجهی از بازار حمل و نقل منطقه را در اختیار بگیرد،  به دلایل مختلف از جمله مدرنیزه شدن این صنعت در حال کمرنگ شدن است.

نابودی گلستان‌کوه خوانسار، خیلی دور، خیلی نزدیک عنوان گزارشی از اصفهان که در بخشی از آن آورده است :گلستان‌کوه در زاگرس میانی با پوششی از گوَن‌های گزانگبین، لاله‌های واژگون، موسیر و شماری از گونه‌های ارزشمند گیاهی در جنوب شهرستان خوانسار و شمال غربی اصفهان قرار دارد و یکی از جاذبه های طبیعی بشمار می‌آید اما برخی از گونه‌های گیاهی آن مانند لاله واژگون به‌دلیل ریشه کنی به شدت در معرض نابودی قرار دارند.

از کرمان گزارشی تحت عنوان بررسی دلایل انسداد مسیر یک قنات در بم/ رفع مشکل در دستور کار است منتشر شده که در مقدمه آن آمده است :مسئولان شهرستان بم در شرق استان کرمان می‌گویند که انجام پروژه عمرانی برای ساخت بوستان، علت انسداد مسیر یک قنات بوده و تلاش برای رفع آن نیز جریان دارد.

همچنین به مناسبت بزرگداشت روز خیام گزارشی از بوشهر با عنوان "خیامی"، نوای حکیم نیشابوری از نای بوشهری‌‎ها منتشر شده است.

در همین حال رباعیات خیام، تسکین‌دهنده آلام سربازان جنگ جهانی گزارشی دیگری از مرکز مشهد برروی خروجی قرار گرفت.

کرونا پایان نیافته است/لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و زدن ماسک از دیگر گزارش هایی که مرکز کرمانشاه به آن پرداخته است .

گزارشی از ورامین تحت عنوان دشت ورامین تاریخی ولی فاقد موزه منتشر شده است.

سنندجی‌ها، تشنه آب گوارا از دیگر گزارش های که بر روی خروجی ایرنا قرار گرفت.

دفتر آبادان هم گزارشی با این عنوان نهرهای سنتی اروندکنار آبادان در حسرت لایروبی منتشر کرده است.

اخبار استان ها

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در آیین گشایش مرکز فرهنگی موزه‌ای نور و روشنایی یزد با بیان اینکه ۲ قطبی سازی در کشور در زمینه های مختلف از مهمترین اهداف دشمن است، گفت: اقدامات ما باید در راستای وحدت باشد و فصل مشترکی باشیم که تمامی بخش ها و نگاه ها را به هم پیوند می‌زند.

وی اظهار داشت: در پاره ای موارد برخی از اماکن فرهنگی فقط مختص افراد خاصی شده و این رویکرد مانع از بهره گیری بخش گسترده تری از جامعه  از این فضاهای فرهنگی شده که این گونه نگاه در حوزه فرهنگ نگرشی ناصواب است.

وی توسعه فعالیت های فرهنگی به خصوص در زمینه موزه‌ ها را از اولویت‌های بنیاد مستضعفان عنوان کرد و ادامه داد: تقویت موزه‌ها و حمایت از این مجموعه های فرهنگی مانع از شکل گیری و ترویج نگاه و رویکرد دوقطبی در جامعه می شود.

از سویی دیگر نخستین اجلاسیه روسای شوراهای اسلامی استان‌های کشور امروز چهارشنبه با حضور پرویز سروری رییس شورای عالی استان‌ها در گرگان آغاز به‌کار کرد. در این اجلاسیه ۲ روزه، روسای شوراهای اسلامی ۳۱ استان به همراه اعضای هیات رییسه شورای عالی استان‌ها و مدیرکل دفتر امور شوراهای شهر و روستای وزارت کشور حضور دارند.

رییس شورای عالی استان‌ها گفت: دولت و مجلس در اجرا نشدن قانون مدیریت یکپارچه شهری بی‌تقصیرند و طرح ارائه شده از ابتدا اشتباه بود.  پس از رایزنی فراوان قرار شد هیات مشترک با دولت ایجاد شود و دولت این طرح را قبل از اجرا راستی‌آزمایی کند.

وی خاطرنشان کرد: باید این قانون در چند شهر به صورت آزمایشی اجرا شود و با شناسایی نقاط ضعف و قوت پس از بررسی نسبت به اصلاح آن اقدام گردد.

زلزله ۴.۴ ریشتری باغین کرمان خسارتی نداشت   سعید سعیدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: زمین لرزه ۴.۴ ریشتری بامداد امروز (چهارشنبه) باغین از توابع این استان خسارتی نداشته است. وی با بیان اینکه کانون زمین لرزه باغین خارج از منطقه مسکونی بوده است افزود: تیم های ارزیاب مناطق مختلف محل رخداد زلزله را بررسی کردند.

زمین لرزه ای به بزرگی ۴.۴ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد چهارشنبه حوالی باغین در استان کرمان به وقوع پیوست.

افشار دارابی مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید "علیرضا عبادی" نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجندگفت: وظیفه اصلی روابط عمومی در شرایط حساس امروز، امیدآفرینی و زنده نگهداشتن انگیزه و امید در دل مردم است و نشان دادن اینکه مسوولان شبانه‌روزی برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

وی افزود: روابط عمومی‌ها در همه سازمان‌ها و ادارات باید انعکاس‌دهنده تلاش شبانه‌روزی مسوولان باشند که با کمک خداوند و تلاش جهادی این مشکلات و تلخ‌کامی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و فرصت‌سوزی‌های گذشته نسبت به رفع مشکلات مردم، رفع شود.

خشنود علیزاده رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشورگفت: ۱۵ پایگاه نوآورانه با هدف انتقال یافته‌ها و معرفی ارقام جدید این موسسه برای نخستین‌بار در سطح کشور ایجاد شد.

وی افزود: این پایگاه‌ها طی سال زراعی جاری در استان‌های دیم‌خیز با هدف انتقال جدیدترین یافته‌های تحقیقاتی، کاشت ارقام جدید در مزارع کشاورزان و انتقال بسته‌های زراعی ایجاد شده است. 

اعظم پناهی مدیرعامل انجمن بیماران کلیوی کشور با اشاره به مشکلات دارویی بیماران کلیوی به ویژه بیماران خاص گفت: متاسفانه قیمت این داروها در کشور با افزایش مواجه حتی نوع خارجی آن هم کمیاب شده که این امر به نوعی بیماران کلیوی را نگران کرده است.

وی با بیان اینکه برخی مواقع بیماران با مراجعه به داروخانه داروی مد نظر خود را پیدا نمی کنند افزود: امیدواریم این روند توسط دولتمردان پیگیری شود، بطوریکه دیگر بیمار دغدغه دارو نداشته باشد.

حجت الاسلام سیدعلی اکبر جعفری مسوول دفتر نمایندگی وزارت جهاد کشاورزی در شورای عالی زکات در حاشیه همایش طلایه داران زکات شهرستان گنبدکاووس گفت: کشاورزان، دامداران و بازاریان کشور از ابتدای امسال تاکنون سه هزار میلیارد ریال زکات پرداخت کردند که بخش اعظم آن زکات فطره بود. وی افزود: از مجموع زکات جمع آوری شده امسال ۳۲۰ میلیارد ریال توسط مردم و مودیان زکات در گلستان پرداخت شد.

وی بابیان اینکه پارسال در مجموع ۱۷ هزار میلیارد ریال انواع زکات در کشور جمع آوری شده بود گفت: پیش بینی دبیرخانه شورای مرکزی زکات کشور برای امسال جمع آوری ۱۸ هزار میلیارد ریال است.

خبر دیگر اینکه نخستین همایش مناطق آزاد و اقتصاد دانش بنیان در منطقه آزاد ارس برگزار شد. محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این همایش گفت: تبیین مفاهیم اقتصاد دانش بنیان، معرفی تسهیلات و مزایای منطقه آزاد ارس برای شرکت‌های دانش بنیان و فناور، معرفی حمایت‌های پارک علم و فناوری استان و مرکز رشد ارس از شرکت‌های فناور و دانش بنیان و آشنایی با فرآیند اخذ مجوز دانش بنیان هدف برگزاری این همایش است. به گفته وی نظارت بر پایش آلودگی رودخانه ارس توسط کارگروه نظارتی مشترک ایران و ارمنستان از سر گرفته می‌شود.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در در دیدار رییس سازمان بهزیستی کشور گفت یکی از اهداف انقلاب اسلامی را توجه به اقشار آسیب‌پذیر در جامعه عنوان کرد و خواستار توجه بیشتر سازمان بهزیستی به مسائل فرهنگی و ترویج اعتقادات دینی در خدمت‌رسانی به این افراد شد.

به گفته وی یکی از اهداف انقلاب اسلامی توجه عادلانه به همه مردم به‌خصوص اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه است و سازمان بهزیستی این مهم را بر دوش می‌کشد.

سید مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در جلسه شورای زکات مازندران گفت : کمیته امداد امسال ایجاد اشتغال برای ۵۰۰ هزار نفر از مددجویان و محرومان غیرمددجوی را هدف‌گذاری کرده است .

وی افزود : برای این منظور علاوه بر پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش این نهاد برنامه ریزی شده است تا ۵۰ درصد از تعهد اشتغال پیش بینی شده به افراد غیر مددجوی این نهاد اختصاص یابد.

خبر دیگر اینکه طرح سالم‌سازی دریا به طور رسمی از سوم خرداد در مازندران آغاز می‌شود. علی رجبی وند چالی سخنگوی ستاد ساماندهی دریا در مازندران گفت که طرح سالم‌سازی در سواحل مازندرانی دریای خزر به دلیل شرایط نامساعد آب‌وهوایی با تاخیر ۲ روزه و در روز سوم خرداد ماه به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.امسال برای آغاز اجرای طرح سالمسازی دریا در مازندران برنامه افتتاحیه در نظر گرفته شده که با حضو استاندار در سواحل چالوس برگزار خواهد شد.

محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری در جریان بازدید از مجموعه سینما تئاتر فرهنگ شهر همدان،گفت: همدان در بخش جذب مخاطبان حوزه سینما، رتبه یازدهم کشور را داراست که با توجه به تفاوت‌های فرهنگی این استان نسبت به سایر استان‌ها، اولویت‌هایی را برای آن در نظر می‌گیریم.

وی افزود: همدان نزدیک به ۱۰۰ سال تاریخ سینما دارد و با توجه به این موضوع، نگاه ویژه‌ای به این استان در رابطه با مباحث فرهنگی و سینمایی خواهیم داشت.

همچنین رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آمادگی برای افزایش تجهیزات و ظرفیت سوخت‌رسانی هواپیماها باهدف میزبانی شایسته از تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در این منطقه خبر داد.افشار فتح الهی در جلسه دیدار با رییس اداره کل سوخت گیری هواپیمایی کشور و هیات همراه، اظهار داشت: در حال انجام پیش بینی های لازم برای میزبانی شایسته از تماشاگران جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستیم.

آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در نخستین همایش تبلیغ جهانی دین در مشهد گفت: یک فرد متحجر نمی‌تواند به صورت بین المللی اسلام را تبلیغ کند و تبلیغ متحجرانه اسلام نه تنها موثر نیست بلکه مضر هم هست.وی افزود: در تبلیغ بین المللی اگر بخواهیم با معیار انقلابی این رسالت  را انجام دهیم به عنوان یک عنصر بی تفاوت و موجودی که به هیچ وجه بنای تقابلی ندارد و تسلیم شرایط و موقعیت هایی است که دشمنان به وجود می آورند نمی‌شود از اسلام تبلیغ کر

رضا رحیمی نسب دبیر شورای مشاوران وزرا و مسوول هماهنگی امور ایثارگران کشور در همایش مشاوران امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان البرز از برکناری مدیران قانون‌شکن در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثار گران خبر داد و گفت: در صورت عدم اجرای قانون و شکایت ایثارگر از مدیر مربوطه، پرونده به دیوان عدالت اداری ارجاع و این مدیربرکنار خواهد شد.

وی مسوولیت امور ایثارگران باید به عنوان وظیفه و مسوولیت اول همکاران در دستگاه های اجرایی باشد چرا که کوتاهی ها در این زمینه از طرف بنیاد و یا مدیران باعث ضررهای انباشته ای می شود که گاه و بیگاه شاهد آن هستیم.

حجت الله ایوبی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران در آیین ثبت باغ کیانپور دامغان به عنوان باغ فرهنگ ایرانی بیان کرد : باغ ایرانی کیانپور دامغان با بنا و معماری بی نظیر خود نشانه فرهنگ کهن ایران زمین است. معماری این باغ زیبا نشانه هویت کهن این منطقه و مجموعه فاخر و باشکوه است. 

وی ادامه داد: گذشتگان، میراث کهن را برای ما به یادگار گذاشتند و ما نیز باید نشان دهیم که گذشته خود را فراموش نکردیم و یادگارهایی را برای نسل های بعدی خود ایجاد کنیم. 

نشست کنگره ۴ هزار شهید روحانی، با عنوان «اسلام ناب محمدی و حاکمیت ارزش‌ها» با حضور شماری از علما و اساتید حوزه علمیه در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام  علی بن ابیطالب(ع) قم در بخشی از این نشست طی سخنانی اظهار داشت: از نظر جمعیت اقشار مختلف مردم، جامعه روحانیت با ۴ هزار شهید بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

محسن پاک آیین مشاور رئیس دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در هشتیمن نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در عسلویه گفت: آمریکا اگر بخواهد موفق شود باید افکار عمومی جهان مقبولیت لازم را کسب کند. افشای حقوق بشر آمریکایی افشای جنایت‌های آنها در افغانستان، یمن و راه انداختن جنگ در کشوری مانند لیبی است که نمونه بارز نقض حقوق بشر در جهان است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه جهاد تبیین گره‌گشایی از مشکلات کشور است، گفت: باید از ظرفیت همه مسوولان و علما به ویژه مردم در این راستا استفاده کرد.

وی با تاکید بر شناسایی اولویت‌های کشور افزود: در سازمان تبلیغات اسلامی انسان‌های بزرگ و مجاهدی وجود دارند و ما مسئول تبیین برنامه ها و تبلیغ اسلام ناب هستیم و باید این مساله با جدیت پیگیری شود.امروزه جنگ اصلی با انقلاب اسلامی، تبلیغاتی است و جامعه اسلامی با توجه به هجمه‌های دشمنان، بیش از هر زمان دیگری نیاز به جهاد تبیین دارد.

فیلم های مراکز استانی ایرنا

فیلم؛ آمادگی نیروهای امدادی برای مقابله با سیلاب‌های احتمالی در کاشان

فیلم: تجدید خاطره با «احمد سمیعی گیلانی»

فیلم؛ مسابقات کشتی نونهالان

برچسب‌ها کرونا نرخ ارز بازار ارز رونق تولید گرد و غبار گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارز دیجیتال کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا نرخ ارز بازار ارز کرونا نرخ ارز بازار ارز رونق تولید گرد و غبار گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ارز دیجیتال کشفیات عنوان گزارشی تبلیغات اسلامی بنیاد مستضعفان روابط عمومی ها انقلاب اسلامی میلیارد ریال عنوان گزارش خروجی ایرنا مقدمه آن آن آمده شورای عالی منطقه آزاد دانش بنیان تحت عنوان قرار گرفت منتشر شده استان ها منتشر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بهروز ناصری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه اظهار کرد: معاونان و مدیران فرهنگی باید با به فعلیت رساندن ظرفیت بی‌نظیر دانشجویان و استادان سفیران معرفی دستاوردهای دانشگاه باشند. دستاورد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه‌های آموزشی، علمی، پژوهشی و به‌ویژه فرهنگی در کشور بی‌نظیر و تأثیرگذار بوده و باید تأثیرگذاری دانشگاه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اطلاع‌رسانی و مردم و مسئولان در جریان آن قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: پایلوت شدن معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به‌عنوان متولی برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در سطح همه مراکز آموزش عالی استان، کسب عنوان برتر جشنواره مهدویت و امامت در دوره قبل، کسب مقام اول راهیان نور در سطح کشور گوشه‌ای از افتخارات فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام بوده که با تلاش و کوشش حوزه فرهنگی کسب شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: اولویت اصلی استان ایلام با توجه به برگزاری کنگره اربعین و بیشترین حجم تردد کشور از استان به‌عنوان دروازه عتبات عالیان کار فرهنگی است و انتظار مسئولان استان ایلام محور قرار گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی در ایام اربعین و بسط و گسترش فرهنگ اربعین و عاشورایی بوده و باید از این ظرفیت برای توسعه دانشگاه و معرفی بیشتر آن استفاده شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند