Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@03:30:18 GMT

یادواره شهدای دانشجومعلم گنبدکاووس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۲۶۳۴

یادواره شهدای دانشجومعلم گنبدکاووس برگزار شد

یادواره شهدای دانشجومعلم در مرکز آموزش عالی شهید بهشتی گنبدکاووس با حضور خانواده شهدا و جانشین فرمانده سپاه نینوا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، اولین یادوارده ۱۲ شهید دانشجومعلم در مرکز آموزش عالی شهبد بهشتی گبندکاووس برگزار شد.

در این مراسم سیدموسی حسینی، جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشت و گفت: سیره شهدای معلم که با بصیرت و دشمن شناسی راه سعادت در بستر قرآن پیروی از ائمه اطهار (ع) به ما نشان دادند، باید دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حسینی بیان کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی بالاتر از دفاع، جهاد معلمان در تربیت نسل است که امروز مورد آماج حملات دشمن در جنگ ترکیبی قرار گرفته است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: امروز آموزش و پرورش محور تربیت نسلی است و هر آموزگار در این حوزه باید با آگاهی بخشی نسبت به مبانی انقلاب اسلامی نقش و‌تعهد خود را ایفا نماید تا جوانان مان از مسیر آرمان‌ها خارج نشوند، اگر نسل امروز رااز مهد کودک‌ها درست تربیت نموده و سواد رسانه‌ای را به جامعه آموزش دهیم نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان گلستان بسیج دانشجویی گلستان یادواره شهدای دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد