Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به پنجمین دوره بازی‌های کشور‌های اسلامی با حضور رضا صالحی امیری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، نخستین نشست کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به پنجمین دوره بازی‌های کشور‌های اسلامی امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) با حضور صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس، اصغر رحیمی سرپرست کاروان، به همراه معاونین و اعضای کادر سرپرستی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ابتدای نشست صالحی امیری خطاب به سرپرست کاروان تاکید کرد: تدابیر لازم برای اعزام کاروانی قدرتمند و بدون حاشیه به بازی‌های کشور‌های اسلامی اندیشده شود؛ حضوری موفق دربازی‌های کشور‌های اسلامی آن هم در کشور دوست و همسایه ترکیه برایمان اهمیت دارد.

وی افزود: با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو بهترین فرصت است تا بتوانیم حضور حداکثری در بازی های کشورهای اسلامی داشته باشیم، پیش از این نزدیک بودن این دو رویداد هر دو کاروان را تحت تاثیر قرار میداد چراکه تعدادی از رشته‌ها تمایل داشتند با بیشترین تعداد در هانگژو و برخی تمایل به حضور حدااکثری در قونیه را داشتند خوشبختانه در حال حاضر فرصت برای حضور حداکثری مهیا است.

 صالحی امیری در ادامه گفت: از ظرفیت افزایش پاداش برای ترغیب حضور قدرتمند ورزشکاران شاخص استفاده کنید؛ کمیته ملی المپیک نیز برای حضور قدرتمند کاروان ورزشی اعزامی ایران به پنجمین دوره بازی‌های کشور‌های اسلامی حمایت های لازم را می‌کند.

در ادامه این نشست رحیمی سرپرست کاروان اعزامی ایران  به بازی‌های کشورهای اسلامی با تاکید براینکه از بهمن ماه برنامه های مربوط به کاروان اعزامی کشورمان به این رویداد آغاز شده است، افزود:خوشبختانه در تمامی امور حتی از کمیته برگزاری بازی ها نیز جلوتر هستیم و با انتخاب هوشمندانه مسئولان کمیته های مختلف کادر سرپرستی در جهت پیشبرد اهداف کادر سرپرستی با هماهنگی خوبی گام برمیداریم.

در ادامه نیز رحیمی سرپرست به همراه معاونین شان دکتر دهخدا، هادی ساعی و خانم اسلامیان گزارشی از فعالیت های انجام شده از جمله ثبت نام، پی گیری امور فنی و کتابچه های فنی و توزیع آن بین فدراسیون ها برای توجیه کادرفنی تیم ها ارائه دادند.

همچنین مسئولان کمیته های رسانه، تشریفات، ارتباطات و فناوری، حراست، مالی، اسکان توضیحاتی در خصوص فعالیت های صورت گرفته و برنامه های پیش رو ارائه کردند.

درپایان نشست سجادی باتوجه به ترکیب کادر سرپرستی اعلام کرد: خوشبختانه ترکیبی جوان و باتجربه در این جمع حضور دارند که می توانند کمک حال سرپرست کاروان باشند و به طور حتم فدراسیون ها نیز همکاری لازم را با کادر سرپرستی خواهند داشت تا کاروانی قدرتمند را به بازی های کشورهای اسلامی اعزام کنیم.

گفتنی است در این نشست دکتر دهخدا، دکتر افتخاری، هادی ساعی، دکتر سید محسن میر، اصغر فرخی، دکتر سپیده گلیجانی مقدم، عاطفه اسلامیان ، محمود عبدالهی، محمد عبیری، حمیدرضا سلامی، محمد بابایی حضور داشتند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی های کشورهای اسلامی بازی های کشور های اسلامی سرپرست کاروان کادر سرپرستی اعزامی ایران صالحی امیری بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان گفت: در مجموع ۹ کاروان در حج سال‌جاری کار اعزام حجاج استان را بر عهده خواهند داشت و به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان و به نقل از اداره کل حج و زیارت استان، قدرت‌الله چتری با اشاره به اینکه هفته آینده نخستین کاروان حجاج استان سمنان به سرزمین وحی اعزام خواهد شد، اظهار کرد: در سال‌جاری، یک هزار و ۱۳۰ نفر از استان به حج تمتع اعزام خواهند شد.

وی افزود: در حج تمتع سال‌جاری ۴۴ درصد حجاج مرد و ۵۶ درصد خانم هستند و میانگین سنی حجاج استان سمنان در تمتع سال‌جاری ۵۶ سال برآورد شده که نسبت به سال قبل جوان‌تر است.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه جوان‌ترین زائر سال‌جاری استان سمنان ۲۳ سال و مسن‌ترین آنها ۸۵ سال دارد، خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد از مدیران کاروان‌های ما جوان و نخستین بار است که کاروان‌داری می‌کنند و این یکی از محسنات حج سال‌جاری محسوب می‌شود.

چتری با بیان اینکه دو هفته قبل یک کاروان از استان سمنان راهی عمره مفرده شد، تصریح کرد: دوشنبه هفته جاری شاهد بازگشت این کاروان به کشورمان خواهیم بود، کاروانی که ۸۵ نفر در آن حضور داشتند.

وی ادامه داد: برای نخستین بار بعد از ۹ سال شاهد اعزام حجاج در عمره مفرده بودیم.

کد خبر 751049

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • حضور طالبان در نشست کشورهای اسلامی
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • آغاز نشست سران سازمان همکاری اسلامی با حضور امیرعبداللهیان
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • استان بوشهر در عزای امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشست
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • امیرعبداللهیان وارد گامبیا شد | عکس