Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:04:52 GMT

وفور کالاهای اساسی در استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۳۴۴۲

وفور کالاهای اساسی در استان قزوین

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی اعلایی روز چهارشنبه در بازدید از یک واحد تولیدی روغن مایع و جامد در جمع خبرنگاران افزود: فقط در روز نخست اجرای طرح مقداری کمبود را در بازار شاهد بودیم که به سرعت رفع شد و اکنون هیچ کمبودی از نظر کالاهای اساسی نداریم.

وی افزود: ذخایر کالاهای اساسی به اندازه کافی در استان وجود دارد و با توجه به حجم بالای تولید و نظام مند شدن مصرف، مشکلی وجود نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار قزوین با اشاره به فعالیت مطلوب بخش تولید و صنعتگران استان گفت: فعالان اقتصادی در این شرایط دین خود را به جامعه ادا می کنند تا کالای مورد نیاز مردم بتواند به سهولت در اختیار آنها قرار بگیرد.

اعلایی درخصوص نظارت و کنترل قیمت ها و کمیت ارائه کالا در بازار در سطح استان افزود: قرارگاه مشترکی با کمک صمت و جهاد و تعزیرات شکل گرفته که مقر این قرارگاه در استانداری است و با گشت های مشترک، قیمت و کمیت را کنترل می کنند.

وی ادامه داد: این نظارت ها در حوزه توزیع نان به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد تا علاوه بر اینکه زمین خدمت رسانی بهتر به مردم فراهم می شود با کسانی که از این فضا سوء استفاده می کنند برخورد شود.

اعلایی افزود: تعدادی از واحدهای توزیع و نانوایی ها مورد برخورد تعزیراتی و مواجه قانونی قرار گرفته اند و این فرایند تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به فعالیت کارخانه روغن در استان افزود: با توجه به شرایط جدید برای اصلاح یارانه ها و هدفمندسازی آن، یکی از موضوعات و دغدغه ها تولید روغن به اندازه کافی بود.

اعلایی افزود: در این واحد تولیدی که بخش قابل توجهی از روغن مصرف تولید استان و کشور را تولید می کند به اندازه کافی ماده اولیه تامین شده و به صورت ۲۴ ساعت در حال تولید و بارگیری است و مشکلی از لحاظ تولید روغن در استان وجود ندارد.

برچسب‌ها سال تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین استان قزوین ستاد تنظیم بازار محمدمهدی اعلایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین ستاد تنظیم بازار استان قزوین ستاد تنظیم بازار محمدمهدی اعلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس

ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در بندرعباس خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان در ادامه طرح مقابله با پدیده احتکار و مبارزه با برهم زنندگان امنیت و نظم اقتصادی با انجام گشت زنی های هدفمند پنهان و آشکار در یکی از محلات بندرعباس، یک انبار احتکار کالاهای اساسی را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با حضور نماینده سازمان صمت استان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر مقادیری نوشیدنی احتکار شده کشف کردند.

این مقام انتظامی استان ارزش این محموله احتکار شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۳۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و به سازمان های زیربط ارسال شد، از عموم شهروندان و مردم فهیم وقدر شناس استان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان و محتکران اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • ۴۱۳ هزار تن کالاهای اساسی به مازندران وارد شد
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • ۴ میلیارد و ۴۴۴ میلیون دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود
  • ریز ارز پرداختی کالاهای اساسی و تجاری/چقدر ارز پرداخت شد؟
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • تامین بیش از یک میلیارد دلار ارز برای کالاهای اساسی
  • تامین ۴.۲ میلیارد دلار ارز کالاهای اساسی، صنایع و خدمات