Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از منطقه آزاد ارس، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ارس در این نشست گفت: منطقه آزاد ارس دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی است و صنعتی‌ترین منطقه آزاد کشور است.

محسن نریمان افزود: بیش از ۳۱۰ شرکت تولیدی، صنعتی و کشاورزی در منطقه آزاد ارس  فعال است. تنوع تولیدات این منطقه زیاد است از تولیدات پتروشیمی، نفت و بنزین گرفته تا لوازم خانگی و پوشاک در این منطقه یافت می شود و آماده تعامل و همکاری با اقلیم کردستان عراق هستیم تعاملی که به نفع هر ۲ طرف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات عراقی نیز در این جلسه گفت: هیات ۵۰ نفری متشکل از صادرکنندگان و فعالان اقتصادی اقلیم عراق به منطقه آزاد ارس سفر کردیم تا با شناخت این منطقه، تبادل تجاریمان را بیشتر کنیم.
شیخ مصطفی عبدالرحمن اظهار کرد: درصدد هستیم ارتباطمان را با کشورهای همسایه از طریق منطقه آزاد ارس گسترش بدهیم و همکاری‌هایی در زمینه ترانزیت کالا داشته باشیم.

منطقه آزاد ارس در شمالغرب ایران در نقطه صفر مرزی در مجاورت با کشورهای ارمنستان، آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان استقرار یافته است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس جلفا عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس جلفا آذربایجان شرقی منطقه آزاد ارس جلفا عراق منطقه آزاد ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • حضور ۱۰ هیات تجاری خارجی در فارس
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • بررسی توسعه همکاری‌ها و مبادلات تجاری مرز پلدشت و نخجوان
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴