Web Analytics Made Easy - Statcounter

عامل تیراندازی ایلام نه اخراج شده بود، نه تعلیق!

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا ایلام ،در اطلاعیه صادر شده از سوی روابط عمومی بنیاد مستضعفان آمده است:

اتفاق شوم صبح امروز برای خانواده بزرگ بنیاد مستضعفان شوک‌آور و تلخ بود؛ این بنیاد، پیش از هرچیز ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار و تسلیت به مردم عزیز ایلام که به دنبال این واقعه تلخ، احساسات آنها جریحه‌دار شد، بر خود فرض می‌داند که برای تنویر افکار عمومی و پاسخ به برخی از شبهات و برداشت‌های دور از واقعیت فضای رسانه‌ای، موضوعاتی را به اطلاع عموم برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اطلاعیه می‌افزاید: فرد مسلح و عامل این ماجرای تلخ، از کارکنان پیمانکاری اداره‌کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان در ایلام بوده که از مرداد سال ٩٧ به عنوان نگهبان مشغول به فعالیت بوده است و برخلاف برخی اطلاعات نادرست مطرح شده در فضای رسانه‌ای، به هیچ وجه موضوع «تعلیق از کار» یا «اخراج» وی مطرح نبوده است و روز گذشته نیز حقوق اردیبهشت ماه او با احتساب افزایش حقوق سال ۱۴۰۱ به حسابش واریز شده بود.

در ادامه اطلاعیه مذکور آمده است: لازم به ذکر است عامل این جنایت هولناک، همچون سایر کارکنان مشغول در سازمان اموال و املاک، در طول سنوات همکاری با اداره کل ایلام، از حقوق و مزایای قانونی و معیشتی، وام و تسهیلات شغلی بهره مند شده بود و از این بابت نیز هیچ مشکلی نداشته است.

همچنین بنیاد مستضعفان اهتمام دارد تا برای مشخص شدن هرچه سریعتر ابعاد مختلف این ماجرا و روشن شدن انگیزه‌های احتمالی عامل مسلح این حادثه، همکاری و هماهنگی دقیق و کاملی را با مسئولان قضائی و انتظامی، داشته باشد.

در پایان نیز بنیاد مستضعفان ضمن تسلیت مجدد به خانواده جانباختگان این جنایت هولناک و آرزوی سلامتی برای همکاران مجروح در این واقعه اعلام کرد که در کنار آنها خواهد بود و از هیچ تلاشی برای تسلی خاطر بازماندگان و کمک به بازیابی سلامت عزیزان مجروح، فروگذار نخواهد کرد.

 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی اطلاعیه بنیاد مستضعفان بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی