Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، «غلامرضا اشرفی» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان جدید یارانه و سرپرستان خانوارهای جامانده از یارانه بر اساس آخرین رقم سمت راست کدملی ادامه دارد.

وی افزود: سرپرستان و یا متقاضیان جدید دریافت یارانه هستند باید ابتدا برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری #کدملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره‌گیری و سپس با مراجعه به آدرس اینترنتی My.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

gov  نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی تصریح کرد: ثبت‌نام آن دسته از جامانده از طرح مردمی‌سازی دریافت یارانه که آخرین رقم سمت راست کدملی آنان زوج است طی روز‌های (۲۷ و ۲۸) اردیبهشت‌ماه جاری انجام می‌شود.

اشرفی یادآور شد: همچنین ثبت نام از افرادی که آخرین رقم سمت راست کدملی آنان فرد است طی روزهای (۲۹ و ۳۰) از طریق درگاه فوق‌الذکر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی جزو استان‌های طراز اول برای دریافت یارانه نقدی است، یادآور شد: بالغ بر ۷۵۶ هزار نفر در اردیبهشت‌ماه جاری در سطح استان مشمول طرح مردمی‌سازی دریافت یارانه شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از دریافت یارانه قریب‌بر ۸۷ درصد جمعیت استان خبر داد و گفت: تعداد ۲۳۴ هزار و ۲۳۰ خانوار خراسان‌جنوبی در اردیبهشت ماه یارانه دریافت کرده‌اند.

اشرفی خاطرنشان کرد: تعداد ۹۳ هزار خانوار ساکن خراسان جنوبی جزو دهک‌های (۱ تا ۳) دریافت یارانه هستند که به ازای هر نفر از افراد خانواده مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

 وی ادامه داد: همچنین بیش از ۱۴۰ هزار خانوار ساکن خراسان‌جنوبی جزو دهک‌های (۴  تا ۹) شناخته شده‌اند که به حساب سرپرستان خانوار آنان به ازای هر نفر مبلغ  ۳۰۰ هزار تومان واریز شده است.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: اشرفی دریافت یارانه خراسان جنوبی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته بیش از پنج میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های مخزنی استان مهار و ذخیره‌سازی شد.

عباس سارانی افزود: سد مخزنی رزه درمیان با ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار مترمکعب، سد سیاهو سربیشه با یک میلیون و ۸۰ هزار مترمکعب و سد نهرین طبس با ۶۰۰ هزار مترمکعب بیشترین ورودی رواناب‌ها را داشتند.

وی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا روز گذشته (شنبه ۱۵ اردیبهشت) یک میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های تغذیه مصنوعی شوسف، چهارفرسخ و سید علی شهرستان نهبندان مهار و جمع‌آوری شده، گفت: هشت سد مخزنی با ظرفیت ذخیره‌سازی ۷۵ میلیون مترمکعب رواناب در استان وجود دارد که از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۱۸ میلیون و ۷۳۰ هزار مترمکعب رواناب در این سد‌ها ذخیره شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در حال حاضر از ظرفیت ۷۵ میلیون مترمکعب سد‌های مخزنی استان ۳۰ درصد معادل ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شده و برای ذخیره‌سازی سیلاب و رواناب در سد‌ها مشکلی وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • توصیه به یارانه‌بگیران؛ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • ذخیره سازی پنج میلیون متر مکعبی رواناب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی
  • استقبال یک میلیون خانوار اصفهانی از کالابرگ الکترونیک
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند
  • پنج میلیون مترمکعب روان‌آب در سدهای مخزنی خراسان جنوبی ذخیره شد
  • ورود بیش از ۵ میلیون مترمکعب روان آب به سد‌های خراسان جنوبی
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی