Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اقتصاد با اشاره به ثبت نام از متقاضیان جدید یارانه در سامانه مربوط به سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: برای ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه شامل افراد جدید و جامانده تاکنون ۵۰۰ هزار نفر به این سامانه مراجعه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسان خاندوزی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه شامل افراد جدید و جامانده و در راستای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از روز گذشته از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وزیر اقتصاد گفت: برای ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه شامل افراد جدید و جامانده تاکنون ۵۰۰ هزار نفر به این سامانه مراجعه کردند.

وی افزود: وزارت تعاون هم در این زمینه تلاش‌های خوبی انجام داده است البته این بدان معنا نیست که ایرادی وجود نداشته باشد، اما با فرصت یک ماهه برای بررسی دهک‌ها این خطا برطرف می‌شود.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: در صورتی که خانوار‌هایی که جزو دهک هستند، در سامانه ثبت نشده باشند، در سامانه اصلاح خواهد شد.

قطع حمایت از اقشار مختلف جامعه صحت ندارد

خاندوزی در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح حمایت از اقشار مختلف جامعه با نظر رئیس جمهور و مجموعه دستگاه‌های اجرایی دولت، به‌صورت پایدار ادامه خواهد داشت، اظهارداشت: به دلیل نا آشنایی احتمالی جامعه با شیوه کالابرگ الکترونیکی، یارانه‌ها فعلا به صورت قدیم یعنی واریز وجه به حساب مردم انجام می‌شود.

وی گفت: به کلیه دستگاه‌های مرتبط با این طرح مانند وزارت بهداشت، اقتصاد و کشور که با مساله کالا‌های اساسی از جمله نان و دارو مرتبط هستند، ۲ ماه فرصت داده شده تا درباره اجرای آزمایشی طرح کالابرگ الکترونیکی اقدام و اشکالات و ایرادات اجرایی را رفع کنند.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه قطع حمایت از اقشار مختلف جامعه صحت ندارد، خاطرنشان کرد: شیوه کالابرگ الکترونیکی به این دلیل که ممکن بود به علت ناآشنایی، برای فعالان اقتصادی و کاربران عادی سردرگمی ایجاد کند فعلا اجرایی نشده است.

خاندوزی گفت: احتمالا در پایان خرداد یا اوایل تیرماه گزارش کاملی از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی ارائه و پس از تایید و تصویب مجلس شورای اسلامی در کل کشور اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کالابرگ الکترونیکی ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه وزیر اقتصاد یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۰۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ صیاد زمردی گفت: مودیان مالیاتی و صاحبان مشاغل در گیلان فقط تا ۱۲ اردیبهشت مهلت دارند با مراجعه به سامانه درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی به نشانی اینترنتی my.tax.gov.ir، اظهارنامه پیش فرض مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۴۰۲ را اصلاح و تکمیل کنند.

وی افزود: با اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان، و بر اساس ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم، مؤدیانی که در مهلت تعیین شده با ثبت خرید و فروش‏هایی که صورتحساب‏های آن‌ها در سامانه مؤدیان صادر نشده، اظهار نامه‌های مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال گذشته خود را تکمیل کنند، ۱۰۰ درصد جرایم تاخیر در پرداخت مالیات برای آن‌ها بخشیده می‌شود.

صیاد زمردی گفت: در صورت تعلل مودیان و ارائه نکردن اظهارنامه در مهلت تعیین شده، جریمه‌ها در اظهارنامه‌های بهار ۱۴۰۳ اعمال می‌شود.

دیگر خبرها

  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • پرداخت ۴۰۰ میلیارد تومان یارانه کالا در استان بوشهر
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی کردستان در حال انجام است
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود