Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@21:27:39 GMT

جابجایی مکان اجرای سرود «سلام فرمانده» به درخواست مردم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۳۷۰۱

جابجایی مکان اجرای سرود «سلام فرمانده» به درخواست مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، صبح امروز خبر اجتماع بزرگ دهه نودی‌ها در مصلی بیت‌المقدس اراک به منظور همخوانی سرود «سلام فرمانده» در سایت منتشر شد(اینجا بخوانید).

این اجتماع که قرار بود در ساعت ۱۱ صبح و قبل از نماز جمعه در مصلی بیت المقدس برگزار شود، با استقبال مردم و واکنش آنها همراه بود.

مردم اراک درخواست کردند به دلیل محدودیت حضور افراد در محوطه مصلی و کم بودن فضا،‌ این اجتماع در میدان اصلی شهر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست مردم اراک با همراهی مسوولین و پاسخ مثبت دست اندرکاران این برنامه روبرو شود و مقرر شد این اجتماع در میدان شهدا اراک(میدان اصلی شهر اراک) و در همان ساعت برگزار شود.

به گزارش فارس فروردین ۱۴۰۱ نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای «ابوذر روحی» و به تهیه کنندگی یک روحانی بنام «حجت الاسلام نعیمی» تهیه و منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و این روزها بارها در شبکه‌های مختلف تلویزیون با ویدیوهای حماسی و مردمی بازپخش می‌شود.

این اثر که به عنوان نخستین نماهنگ قرن معروف شده است، توسط گروه سرودی بنام «ماح» (ملت امام حسین (ع)) که در سال ۱۴۰۰ مقارن با سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت، خوانده شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرود سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور

مردم ولایت پذیر و غیور بندرعباس در حمایت از طرح نور(طرح عفاف و حجاب) در حوزه علمیه این شهرستان اجتماع کردند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077404 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • اجتماع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • حضور یک تیم لیگ برتری در یزد بعد از 8 سال
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود