Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@11:11:27 GMT

رهبر چچن: فقط از تحریم‌های خدا و پوتین می‌ترسم

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۰۲۶

 «رمضان قدیروف» رهبر جمهوری خودمختار چچن ، تحریمهای غرب علیه خود و خانواده‌ش را مسخره و مضحک خواند.   به گزارش فارس؛ براساس گزارش خبرگزاری تاس، قدیراف با اشاره به این تحریمها گفت: تحریمها علیه من و خانواده‌ام مضحک است. از هیچ تحریمی نمی‌ترسم ،‌ مگر اینکه این تحریمها از جانب خداوند متعال و یا از طرف ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی که در یک کنفرانس آموزشی سخنرانی می‌کرد، گفت: «مسخره است. همسر من و دخترانم که ازدواج کرده‌اند ،‌ هیچ وقت در سیاست درگیر نبوده‌اند و هرگز در این زمینه کار نکرده‌اند ، اما آنها را هم تحریم کردند.»   رمضان قدیروف ادامه داد؛ «آنها فقط می‌خواهند ما را بترسانند. من فقط از تحریمهای خدا و رئیس جمهور پوتین می‌ترسم. بقیه حرفها بیهوده است و ارزشی ندارد.»   آمریکا از سالها پیش رمضان قدیراف را به اتهام نقض حقوق بشر هدف تحریمهای خود قرار داده است. با این حال پس از پیوستن نیروهای چچنی به ارتش روسیه در عملیات نظامی علیه اوکراین، آمریکا و اروپا تحریمهای جدیدی را علیه او و خانواده‌اش اعمال کردند.   رمضان قدیروف، رئیس جمهوری خودمختار چچن گفته که در حمایت از تصمیم پوتین، و در پشتیبانی از ارتش روسیه ،‌ نیروهای تحت امر خود را برای جنگ به اوکراین فرستاده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین به چین سفر می‌کند

رئیس جمهور روسیه در راستای تقویت روابط دوجانبه با پکن، طی ماه می آتی به چین سفر می‌کند.

به گزارش مشرق و به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز پنجشنبه از قصد و نیت خود برای سفر به کشور چین طی ماه می آتی خبر داد.

وی در جریان نشست اتحادیه تجار روس تاکید کرد: قرار است این سفر در ماه می به کشور چین انجام شود.

رئیس جمهور روسیه تاریخ دقیق سفر خود به چین را مشخص نکرد. ممکن است این سفر نخستین سفر خارجی پوتین در دوره جدید ریاست جمهوری وی به شمار آید.

رئیس جمهور چین در ماه مارس سال گذشته میلادی به مسکو سفر کرده بود.

این در حالی است که کشورهای اروپایی و آمریکا نسبت به تقویت روابط میان روسیه و چین در برابر واشنگتن ابراز نگرانی کرده اند.

دیگر خبرها

  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • پوتین: پاسخ متقارن به تحریم‌های غرب به نفع روسیه نیست
  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • نقش بی‌اهمیت تحریم‌های تازه آمریکا در معادلات ایران
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد