Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@03:19:39 GMT

سروش رفیعی، گزینه یحیی برای تقویت خط هافبک

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۰۹۴

خبرگزاری آریا- احتمال دارد سروش رفیعی برای فصل آینده پیراهن پرسپولیس را به تن کند.
به گزارش آریا، به نظر می رسد سروش رفیعی نسبت به دو فصل گذشته کار راحت تری برای حضور در پرسپولیس دارد. یحیی گل محمدی هم خوب می داند اگر قرار باشد در پرسپولیس کارش را ادامه دهد و همچون این فصل مربی ناکامی نباشد باید تاکتیک های متنوع تری داشته و دستیاران قدرتمندتری بیاورد تا تنها با یک روش و تاکتیک مقابل تیم ها به میدان نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرسپولیس در این فصل با اعلام و اصرار حمید مطهری که تاکید داشت "پرسپولیس نیاز به بازیساز ندارد" نه سراغ بازیکنان طراح رفت و نه به تلاش های سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده برای بازگشت توجهی کرد تا درنهایت تا پایان هفته بیست و هفتم با فاصله ای 9 امتیازی از استقلال در رتبه دوم قرار بگیرد و تمام جام ها را نیز از دست بدهد.
بنابراین یحیی آن قدر باهوش هست که بداند برای فصل بعد اگر ماندنی است باید مثل برانکو و کالدرون، پلن های B و حتی C داشته باشد تا پرسپولیس این قدر یکنواخت بازی نکند و تمام تیم ها ندانند با گرفتن فضاهای کناری و پرس از جلو می توانند قهرمان 5 دوره گذشته لیگ را مهار کنند. از این رو شنیده می شود جذب بازیساز یکی از اهداف یحیی گل محمدی است و در این بین سروش رفیعی با توجه به پایان قراردادش با سپاهان و علاقه اش برای پیوستن به پرسپولیس یکی از خریدهای قابل توجه سرخ ها خواهد بود.
سروش رفیعی که در دو مقطع پیراهن پرسپولیس را به تن کرد و شماره 7 اسطوره ای سرخ ها را نیز پوشید، در شهرآورد 84 تهران هم گلزنی کرد. او سپس راهی قطر شد و پس از بازگشت از الخور، درحالی که در تمرینات پیش فصل پرسپولیس شرکت کرده بود از تیم کنار گذاشته شد. حالا باید دید یحیی گل محمدی تصمیم به جذب سروش رفیعی خواهد گرفت یا همچنان برای لیگ بعد هم بازیساز نمی خواهد.
در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم های تراکتور و پرسپولیس با هم دیدار می کنند. تیم فوتبال تراکتور در حال حاضر با بیست و پنج امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد. با حضور ساغلام در راس کادرفنی تراکتور آنها موفق به ارائه بازی های متفاوتی شدند. 
تراکتور که یکی از تیم های بد این فصل به حساب می آمد با حضور این سرمربی موفق شد خود را از جمع تیم هایی که در خطر سقوط قرار داشتند جدا کند و با بازگشت هواداران به ورزشگاه نیز، وضعیت برای تیم تراکتور روز به روز در حال بهتر شدن است. آنها در آخرین بازی لیگ برتری خود در هفته بیست و هفتم با ذوب آهن به تساوی بدون گل دست یافتند. حالا مصاف آنها با پرسپولیسی است که این روزها به نظر شرایط خیلی خوبی ندارد و تراکتور به دنبال آن است تا در خانه برابر این تیم پیروز شود.
پرسپولیس نیز با پنجاه و چهار امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر ایران قرار دارد. فصل آنطور که باید برای یحیی گل محمدی و شاگردانش پیش نرفت و آنها با قبول شکست مقابل سپاهان در هفته گذشته مسابقات، رسما قهرمانی را به استقلال واگذار کردند. اما گل محمدی به خوبی می داند که با شکست هفته گذشته، فاصله او با تیم اصفهانی به تنها دو امتیاز رسیده و بدون شک در بازی این هفته در تبریز، او و شاگردانش بایستی برای پیروزی تلاش کنند. پیروزی در این مسابقه می تواند وضعیت آنها را در جدول حفظ کند تا پرسپولیس موفق به کسب جایگاه دوم شود و بیش از این وضعیت آنها خراب تر نشود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سروش رفیعی یحیی خط هافبک یحیی گل محمدی سروش رفیعی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟

بعد از اینکه از سوی باشگاه تراکتور از یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور نام برده شد؛ اینطور در رسانه‌ها عنوان شد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید مشکلش را حل کند.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران باشگاه تراکتور هم گفت که ما یحیی گل‌محمدی را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کردیم. او در تلاش برای رفع مشکلات شخصی‌اش است تا در تبریز حاضر شود.

این صحبت‌ها این ذهنیت را پیش آورد که یحیی گل‌محمدی برای ورود دوباره به عرصه مربیگری باید تعهد بدهد. اما یحیی گل‌محمدی همه این اخبار را تکذیب کرد و گفت: به زودی با رفع مشکلات شخصی در تبریز حاضر خواهد شد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری دستیار اولش در تیم پرسپولیس تیم تراکتور را هدایت خواهد کرد. تیم به رهبری او بازی با ذوب آهن در جام حذفی را با پیروزی پشت سر گذاشت.

با توجه به حساسیت بازی با استقلال تماشاگران تیم تراکتور امیدوار هستند یحیی گل‌محمدی با رفع مشکلات شخصی خود در این بازی حاضر شود.

منبع: خبر ورزشی

tags # یحیی گل‌محمدی ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • فرم آماده سروش برای دفاع از قهرمانی‌های پرسپولیس
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!