Web Analytics Made Easy - Statcounter

24 آذر 1380 یکی از روزهای تلخ تاریخ فوتبال ملی محسوب می شود

تیم ملی فوتبال کشورمان در حالی به مسابقات مقدماتی جام جهانی 2002 پای گذاشت که ترکیب جالب توجهی داشت و به جز خداداد عزیزی که از تیم ملی فوتبال کنار رفته بود نفراتی مثل علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، علیرضا نیکبخت، مهرداد میناوند، یحیی گل محمدی، افشین پیروانی، مهدی هاشمی نسب، حامد کاویانپور و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در اختیار تیم ملی فوتبال کشورمان بودند.

به گزارش طرفداری، تیم ملی فوتبال کشورمان در بازیهای خود عملکرد نسبتا خوبی داشت، برابر عراق در 2 بازی برنده بودیم، برابر تایلند یک برد و یک مساوی و برابر عربستان هم یک برد و یک مساوی داشتیم اما یک مساوی و یک باخت ما برابر بحرین باعث شد به جای صعود مستقیم به جام جهانی، به بازی پلی آف برویم. 

ابتدا برابر تیم ملی امارات بازی کردیم، در بازی رفت و برگشت این تیم را بردیم و سپس به آخرین میدان پلی آف پا گذاشتیم و در بازی آخر پلی آف برابر تیم فوتبال ایرلند قرار گرفتیم، بازی رفت در دوبلین برگزار شد و تیم ملی ایران در این بازی به رغم این که خوب هم بازی کرد اما 2-0 شکست خورد، بازی برگشت یکی از خاطره انگیزترین بازیهای تاریخ فوتبال ملی بود، در روز 24 آذر ماه سال 1380 در حضور 100 هزار تماشاگر ایران به رغم ارائه یک بازی خوب برابر تیم ملی فوتبال ایرلند تنها با یک گل برنده شد و در مجموع با نتیجه 2-1 باخت و از راه یابی به مسابقات فوتبال جام جهانی فوتبال بازماند.

در تاریخ فوتبال کشورمان بازی برابر ایرلند و ستارگانی مثل رابی کین، روی کین، شی گیون، استیو استانتون و... یکی از نبردهای ماندگار و خاطره ساز فوتبال ما بوده است.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سپهر حیدری: از تکرار عدد 6 هراس داشتند؛ پرسپولیس آتلیه عکاسی شده است جنگ غیر مستقیم فرهاد مجیدی با فوتبال برتر و علیرضا منصوریان! حذف نام ام باپه از فروشگاه آنلاین پاری سن ژرمن بارسلونا، با ارزش ترین باشگاه دنیا، رئال مادرید در رده دوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال کشورمان تیم ملی فوتبال تاریخ فوتبال جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ و رئال مادرید در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی ۲-۲ رسیدند. در این بازی ابتدا رئال به گل رسید اما بایرن در نیمه دوم بازی را ۲-۱ کرد، با این حال مادریدی‌ها در دقایق پایانی با پنالتی وینیسیوس جونیور به گل مساوی رسیدند. توماس توخل در نشست خبری پس از بازی تیمش را مستحق پیروزی دانست.

جریان بازی؟
ما خیلی خوب شروع کردیم و می‌توانستیم در دقایق اول پیش بیفتیم. سپس اما به برنامه‌مان پایبند نبودیم. من حتی نمی‌دانم چرا گل خوردیم و شرایط سخت شد. در نیمه دوم وضعیت بهتر شد. عزم بیشتری نشان دادیم. ما بازی را ۲-۱ کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم، باید گل سوم را به ثمر می‌رساندیم و بازی را می‌بردیم. حس عجیبی دارد آنها دو موقعیت جدی‌شان را به دو گل تبدیل کردند.

وضعیت بعد از بازی امشب؟
اکنون وضعیت روشن است. برد در مادرید و سپس در ومبلی. هنوز هم بازی برای من ۵۰-۵۰ است. ببینیم چه می‌شود.

مقابل اشتوتگارت از ترکیب چرخشی استفاده می‌کنید؟
هنوز نمی‌دانم. بازی همین یک ساعت پیش به پایان رسید. فردا دوباره از من بپرسید.

مربی‌ای هستید که می‌دانید چگونه در برنابئو پیروز شوید، در سال ۲۰۲۲ با چلسی این کار را انجام دادید، باز هم می‌توانید؟
این مهم نیست که من بدانم دوباره می‌توانم یا نه. مهم این است که واقعا آن را انجام دهیم و باور کنیم که می‌توانیم. که البته ممکن است، همانطور که گفتم وضعیت هنوز ۵۰-۵۰ است. ما می‌توانیم در آنجا موقعیت‌های زیادی ایجاد کنیم. برنابئو یکی از سخت‌ترین مکان‌ها برای پیروزی است، اما وضعیت این است. یک چالش جدی، زیبایی شرایط فعلی این است که ما می‌توانیم نتیجه امروز را فراموش و از صفر شروع کنیم.

دیگر خبرها

  • برای حفظ تمرکز تیم: معرفی رانگنیک تأخیر خورد
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • مانوئل نویر: لایق پیروزی برابر رئال مادرید بودیم؛ می‌خواهیم به فینال ومبلی راه پیدا کنیم
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ طلایی‌رنگ است
  • تاریخچه دیدارهای الکلاسیکوی ایران / اردیبهشت‌ماه طلایی‌رنگ است
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • روز پسر ۱۴۰۳ چه روزی است؟ / روز پسر ۱۴۰۳ کی است؟
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • روز پسر سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟