Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@02:21:17 GMT

خسارت سیل به ۲۴۰ واحد مسکونی در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۴۵۴۲

فرماندار خوی آذربایجان غربی گفت: وقوع سیل به ۲۴۰ واحد مسکونی این شهرستان خسارت زد البته ارزیابی‌ها برای میزان دقیق خسارت آغاز شده و ادامه دارد.   اصغر کاظمی عصر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از ظهر امروز بارش شدید تگرگ و باران باعث جاری شدن سیل در شهر دیزج دیز شد و خسارت زیادی به واحدهای مسکونی، کارگاه‌های قالی بافی، دامداری‌ها، مزارع و باغات کشاورزی این شهر وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی ادامه داد: در این راستا بیش از ۴۰ واحد واحد مسکونی و کارگاه‌های قالیبافی و واحدهای دامداری به صورت ۱۰۰ درصد و بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی نیز به علت آبگرفتگی بین ۳۰ تا ۶۰ درصد خسارت دیدند.   فرماندار خوی گفت: جریان سیل همچنین به معابر، زیرساخت‌ها و تاسیسات آب، برق و مخابرات این شهر خسارت وارد کرده است.   کاظمی اضافه کرد: بررسی بیشتر ابعاد این حادثه از وضعیت منطقه سیل زده و امدادرسانی به حادثه دیدگان توسط نیروهای امدادی آغاز شده است.   بارش باران و تکرگ از عصر چهارشنبه آغاز شده و تا اواخر هفته جاری نیز طبق پیش بینی هواشناسی ادامه دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،"بابک علیزاده" گفت: طی سال گذشته، ۱۹۶۶ مورد درخواست بازرسی کالا و عودت کالای مازاد داشتیم که ۱۹۴۹ مورد آن انجام شد.   وی در ادامه با اشاره به ۳۴۵ مورد تست مقاومت و نشتی انجام گرفته طی سال گذشته، اظهار کرد: این تعداد در سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۳۰۰ مورد بود که مقایسه آمار نشان می‌دهد همکاران ما طی سال ۱۴۰۲ حدود ۱۳ درصد، تست مقاومت و نشتی بیشتری را انجام دادند.   رئیس واحد بازرسی فنی شرکت گاز آذربایجان‌غربی، در پاسخ به اینکه تعداد نشتی‌های زیرزمینی مکشوفه طی سال قبل چه تعداد بوده است؟، گفت: با بازرسی‌های صورت گرفته، ۴۴۵ مورد نشتی زیرزمینی در سال قبل کشف شد که البته در قیاس با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.   علیزاده، متراژ شبکه تست نشت‌یابی در سال گذشته را ۵۱ هزار و ۵۳۵ کیلومتر اعلام کرد.   وی همچنین به بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ نیز اشاره کرد و افزود: سال قبل ۴۴۲ مورد بازرسی از ایستگاه‌های تقلیل فشار و حفاظت از زنگ استان انجام شد تا از هرگونه مشکلی در آنها پیشگیری شود

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار و ۶۶۳ واحد مسکونی برای نوسازی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۲؛هشدار تشدید فعالیت سامانه بارشی
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران