Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال کشورمان دونین دیدار دوستانه خود را هم مقابل تیمی صعود کرده به جام جهانی ۲۰۲۲ انجام خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان دومین دیدار دوستانه ایران در راه آماده‌سازی برای جام جهانی 2022 قطر، مقابل اکوادور برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود، بامداد روز 16 خرداد در ونکوور با کانادا دیدار خواهد کرد و پس از آن، به مصاف اکوادور می‌رود. توافق نهایی برای دیدار با اکوادور صورت گرفته و به زودی انجام این دیدار رسماً از سوی فدراسیون دو کشور اعلام می‌شود.

تعداد اعضای تیم ملی فوتبال برای سفر به کانادا مشخص شداستیلی: از بازی با کانادا 200 هزار دلار سود می‌کنیم/ تخریب‌ها جوانمردانه نیست؛ شأن تیم ملی حفظ شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اکوادور تیم ملی تیم ملی فوتبال اکوادور تیم ملی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900071

دیگر خبرها

  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه