Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@01:59:23 GMT

صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۵۷۷۴

صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت

پیام رهبر انقلاب به فعالان حوزه جمعیت و آخرین وضعیت کالا‌های اساسی در بازار تیتر نخست اغلب روزنامه‌های امروز کشور بودند.

گرد و خاک همسایه‌ها منشأ ریزگردها، چاره‌جویی برای آینده هولناک جمعیتی، شفافیت منهای هیات رئیسه، پرسه در بازار کالا‌های اساسی، نقش ساختار‌های فرهنگی در تحولات اجتماعی، سلام سرود!، توسعه مترو روی کمربند جنوبی و آمریکا غرق در اسلحه جزو مهم‌ترین موضوعاتی هستند که عناوین صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: روزنامه های امروز ، صفحه نخست روزنامه ها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: روزنامه های امروز صفحه نخست روزنامه ها روزنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های شنبه هشتم اردیبهشت ماه

تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های شنبه هشتم اردیبهشت ماه منتشر می‌شود. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها