Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:45:02 GMT

بازارچه تاناکورای سنندج آتش گرفت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۵۹۹۳

بازارچه تاناکورای سنندج آتش گرفت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: بامداد امروز بازارچه تاناکورای سنندج دچار حریق شد و طی آن 25 غرفه واقع در پیاده رو در آتش سوخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سهیل فضل وزیری در مورد جزئیات آتش سوزی در بازارچه تانکورای سنندج اظهار کرد: بامداد امروز راس ساعت 1:2 دقیقه وقوع حریق در بازارچه تاناکورای سنندج از طریق سامانه 125 اعلام و بلافاصله نیروها ی عملیاتی در ساعت 1:4 دقیقه در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: آتش سوزی از اول ورودی بازارچه و جلوی مدرسه به صورت همزمان در چند نقطه شروع شد و 25 غرفه واقع در پیاده رو این بازارچه را درگیر کرد.

فضل وزیری با بیان اینکه 24 آتش نشان در قالب 8 اکیپ به محل اعزام شدند، افزود: با تلاش آتش نشانان حریق در ساعت 2:50 دقیقه مهار و از سرایت آن به دیگر بخش های این بازارچه جلوگیری شد.

وی اظهار کرد: در این حادثه خوشبختانه کسی آسیب ندیده و علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آتش سوزی کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۵۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، محمود یوسفی‌فر افزود: به مناسبت هفته مشاغل و با هدف آشنایی دانش آموزان با کسب و کار همچنین کسب تجربه از حضور در بازار، غرفه صنایع دستی در محوطه آموزش شهرستان بندرانزلی امروز افتتاح و به مدت سه روزبرای بازدید عموم دایر است.
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه ۲۵ غرفه دارد افزود: این غرفه‌ها شامل موارد مختلفی از محصولات منطقه و استان از جمله حصیربافی، سفال، عروسک بافی، نان محلی و انواع ترشی است که توسط خود دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم تهیه و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی