Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:51:22 GMT

برگزاری دوره ۱۴۳۵ به همت قرارگاه احمدی روشن همدان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۶۰۲۹

برگزاری دوره ۱۴۳۵ به همت قرارگاه احمدی روشن همدان

بنیامین قوام پور در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هدف از برگزاری این طرح آموزش و رشد دانشجویان کنشگر است و دلیل نامگذاری طرح ۱۴۳۵ وجه تسمیه سخنان رهبر انقلاب اسلامی است که سال ۱۳۸۵ در بین دانشجویان سمنان فرمودند که ما باید کاری کنیم که کشور در ۵۰ سال آینده که همان سال ۱۴۳۵ خواهد بود از کشور ما لحاظ علمی قوی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که کشور و زبان ملی ما یک مرجع برای کشورهای که می‌خواهند زبان علم فراگیرند به کشور ما مراجعه کنند و قرارگاه احمدی روشن وظیفه تربیت نیروی کنشگر و نقش آفرین است این دوره ۱۴۳۵ را برگزار خواهد کرد و این دومین دوره ۱۴۳۵ است.

وی بابیان اینکه دوره ۱۴۳۵ شامل سه بخش (ک) (ن (و بخش (ر) است افزود: در بخش کاف که چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد بیشتر مسائل تئوری است که در بحث آشنایی با چالشها و موانع اقتصادی و آشنایی با جنگ اقتصادی و گفتمان اقتصاد مقاومتی خواهد بود و در آخر به بخش نقش آفرینی جریان دانشجویی خواهیم پرداخت.

وی با تاکید بر اینکه در پنجشنبه کلاس‌ها در بخش نون و آشنایی با رویکرد مسئله‌محوری به گونه‌ای که مسئله محوری حل مسئله چگونه است برگزار خواهد شد خاطرنشان کرد: این بخش در ۵ حوزه تخصصی نظام مسائل خواهد بود به عنوان تعارض منافع و رانت و فساد، نظام آموزش عالی، نظام سلامت و جمعیت، صنعت و انرژی و کشاورزی است که در حوزه دوره دوم ۱۴۳۵ انجام خواهد شد.

دبیر قرارگاه احمدی روشن یادآور شد: کلاسهای تخصصی با حضور اساتید مرتبط با این حوزه‌ها در مورد چالش‌ها و مسائلی که در این حوزه‌ها هستند به صورت تخصصی صحبت خواهد بود و در این مرحله دانشجویان وشرکت کنندگان از هم تفکیک خواهند شد و کلاس‌ها از هم جدا می‌شوند و هر گروهی در زیر مجموعه نظام مسائل خود قرار می‌گیرد آموزش می‌بینند.

قوام پور بابیان اینکه در بخش (ر) و روز سوم که شامل آموزش ابزارها و شیوه‌های کنشگری، گفتمان سازی و مطالبه گری خواهد بود تصریح کرد: کارگاهی با چند تن از ادوار جنبش دانشجویی خواهد بود که انتقال تجربه خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین در ادامه مسابقه‌ای با عنوان ارائه دانشجویی برگزار خواهد شد به صورتی که هر دانشجو در رابطه با هر نظام مسئله‌ای توضیح و راهکار ارائه خواهند داد و در یک مدت زمان و چهارچوب مشخص بانام فن آوری ترویج انجام خواهد شد که این روش در روز پنجشنبه به دانشجویان آموزش داده می‌شود.

کد خبر 5491319

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانشجویی همدان اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج دانشجویی بوشهر کرمانشاه احتکار آلودگی هوا گرد و غبار هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی تنظیم بازار ویروس کرونا آمار کرونا خراسان رضوی مشهد ایلام گرد و خاک برگزار خواهد دوره ۱۴۳۵ خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین

خسرو طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین در دیدار با صارمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن قدردانی از تلاشهای این اداره کل، اعلام نمود: این اداره کل آمادگی دارد تا طی سنوات گذشته برای جذب کمک های بین المللی جهت آموزش و توانمند سازی تعداد بیشتری از پناهندگان در استان را فراهم نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین، طریقی در این دیدار افزود: بحمدالله با همکاری لازمه فی مابین و بدنبال نیاز سنجی های انجام شده و تحقیقات میدانی بعمل آمده رشته هایی که پناهندگان مقیم استان متقاضی آموزش میباشند احصاء شده و انشالله با هماهنگی لازم برای اجرای دوره های آموزشی از طریق اداره کل فنی و حرفه ای بعمل خواهد آمد.

وی هم چنین افزود در صورت نیاز سنجی و وجود تقاضا میتوان برای برگزاری دوره هایی که برای بازگشت پناهندگان در بازسازی کشورشان موثر باشد نیز برنامه ریزی کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری دوره های مختلف حرفه آموزی و توانمند سازی طی سالهای اخیر برای پناهندگان استان تقدیر و تشکر نمود و اعلام کرد: اداره کل فنی و حرفه ای توان و آمادگی لازم برای اجرای کلیه دوره های درخواستی پناهندگان را دارا می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • ◄ برگزاری دوره آموزش مهمانداری در هواپیمایی سپهران
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین
  • بی هویتی جوانان و نوجوانان هدف دشمن است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • برگزاری دوره عفاف و حجاب برای فعالان مردمی در بندرعباس