Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@21:19:14 GMT

انتقاد شدید کیهان از رشیدپور

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۳۶۱۲۷

انتقاد شدید کیهان از رشیدپور

کیهان نوشت: یک مجری که مطابق با منافع شخصی‌اش نظر و موضعش در قبال مسائل تغییر می‌کند، باز هم تغییر نظر داد!
 
 رضا رشیدپور از مجریان پرحاشیه اخیرا در یک مصاحبه در شبکه‌های مجازی خواستار تعطیلی تولید خودرو توسط شرکت‌های داخلی شده است.

جدای از اینکه این نظر درست یا غلط است، رشیدپور تا چندی قبل از مدافعان سرسخت شرکت‌های تولید خودروی داخلی بود! اما ظاهرا تغییر 180 درجه‌ای نظر وی به این دلیل است که تا چندی قبل به‌عنوان مجری هم در صداوسیما برنامه داشت و هم به‌عنوان مجری در مراسم شرکت‌های خودروسازی دعوت به کار می‌شد و قاعدتا دستمزد بالایی هم دریافت می‌کرد؛ به همین دلیل هم آن موقع مدافع متعصب و سرسخت محصولات این شرکت‌ها بود و از آنها به‌عنوان مظلوم یاد می‌کرد و انتقاد به آنها را «سرکوب هموطن متخصص» می‌دانست!

اما اکنون که نه در رسانه ملی برنامه دارد و نه دیگر جیبش از پول شرکت‌های خودروسازی پر می‌شود، به تعبیر خودش به سرکوب هموطن متخصص دست زده است! هنوز فراموش نکرده‌ایم که رشیدپور در سال‌های 92 و 96 که از ستاد انتخاباتی دولت وقت دستمزد می‌گرفت چگونه از آفتاب تابان و غوغای روحانی سخن می‌گفت و تأکید می‌کرد که اگر کلاهش هم در صداوسیما بیفتد به آنجا برنخواهد گشت، اما چیزی نگذشت که، دوباره راهی تلویزیون شد و برنامه اجرا کرد و البته منتقد دولت تدبیر شد که دیگر ناکارآمدی‌اش شهره خاص و عام شده بود!

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی بعد از ظهر شنبه در جمع فعالان فرهنگی شهر بوشهر با انتقاد از عدم توجه شرکت‌های بزرگ ملی نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی در استان تاکید کرد: توجه نکردن به انتقاد ائمه جمعه، دلسوزان و مردم در واگذاری تیم استقلال تهران به هلدینگ خلیج فارس بدتر از خود واگذاری است و آثار بدی را برجای خواهد گذاشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به کمبود مکان‌های ورزشی در استان خاطر نشان کرد: اگر چنین پول‌هایی در این شرکت‌ها بوده چرا تا کنون حمایت جدی از ورزش استان صورت نگرفته است.

حجت الاسلام اسماعیلی با تاکید بر حق آلایندگی استان و خصوصاً شهرهای جنوبی، مسئولان دولتی را به رعایت و پرداخت این حق قانونی مردم و جوانان استان فراخواند و گفت: سال‌های متمادی است نسبت به این مساله بی توجهی می‌شود و شرکت‌ها به آسانی از زیر بار آن شانه خالی می‌کنند.

امام جمعه موقت بوشهر با تاکید بر ادامه انتقادات و مطالبه گری مردم و نخبگان، وظیفه قطعی مسؤولان استانی و نمایندگان را پیگیری مجدانه دانست و افزود: مسؤولان با انسجام و هم افزایی تا تحقق خواسته مردم استان نسبت به قبول مسوولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها پیگیری لازم را انجام دهند.

کد خبر 6090297

دیگر خبرها

  • کیهان: با تخلف باید برخورد شود چه دزد باشد چه زن بی‌حجاب!
  • بی‌عدالتی‌ها پتروشیمی‌ها در حق مردم استان بوشهر پذیرفتنی نیست
  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!