Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «فریبا گودرزی» در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز (پنجشنبه) برای استان‌های خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات البرز شرقی، اردبیل و آذربایجان شرقی رگبار رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی شده است.

وی افزود: فردا (جمعه) در سواحل دریای خزر، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل بارش باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه هفته آینده نیز در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات البرز شرقی باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد موقتی پیش‌بینی می‌شود.

گودرزی ادامه داد: از روز شنبه آینده برای شمال غرب، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی و برای روز یکشنبه هفته آینده برای بخش‌هایی از شرق و شمال شرق کشور کاهش محسوس دما به‌طور میانگین ۸ تا ۱۰ درجه را خواهیم داشت.

به گفته وی، امروز (پنجشنبه) در دامنه‌های جنوبی البرز و به‌تدریج در بخش‌هایی از جنوب، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید موقتی و برای مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: روز جمعه (فردا) نیز در جنوب و شمال غرب و روز شنبه آینده علاوه بر این مناطق در بخش‌هایی از غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، به‌تدریج مرکز، شرق و شمال شرق کشور وزش باد شدید موقتی و خیزش گردوخاک خواهیم داشت.

گودرزی گفت: از اواخر وقت روز جمعه (فردا)  و طی روز شنبه نفوذ گردوخاک از کشورهای غربی به مناطقی از غرب، جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب کشورمان رخ خواهد داد.

وی همچنین در مورد وضعیت هوای تهران گفت: امروز آسمان تهران صاف و همراه با وزش باد خواهد بود که در برخی ساعات وزش باد شدید خواهد شد. بیشترین دمای امروز در ایستگاه مهرآباد به ۳۰ درجه بالای صفر می‌رسد و از روز شنبه هفته آتی هوای تهران ‌تر خنک‌تر خواهد شد.

برچسب‌ها فریبا گودرزی آذربایجان شرقی آذربایجان غربی دریای خزر شهر تهران گرد و غبار سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فریبا گودرزی آذربایجان شرقی آذربایجان غربی فریبا گودرزی آذربایجان شرقی آذربایجان غربی دریای خزر شهر تهران گرد و غبار سازمان هواشناسی بخش هایی دریای خزر روز شنبه وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اعلام کرد امروز (شنبه) در کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، برخی مناطق کرمان و جنوب یزد ابرناکی و رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه این وضعیت در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.

دوشنبه در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و بارش در ایلام، کرمانشاه، کردستان، لرستان و جنوب آذربایجان غربی رخ خواهد داد.

چهارشنبه سامانه بارشی ـ ضمن تقویت ـ نوار غربی و بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

در ۳ روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در مناطق مستعد موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

کد خبر 847335 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ | هوا در این منطقه شرقی تهران پاک است
  • رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان طی امروز و فردا | ۳ روز گرد و خاکی در بخشی از کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • غبار روی کوه های تهران مه است یا آلودگی هوا؟ | فقط این منطقه غربی تهران هوای پاک دارد
  • رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود