Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شب خاطره «رزم دیدنی» ویژه عملیات حاج عمران به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری لرستان و با مشارکت دفتر شب خاطره و همکاری، ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان ازنا روز شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه جاری ساعت ۱۸ در یادمان شهدای گمنام شهرستان ازنا برگزار خواهد شد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری لرستان در این رابطه گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین نقش رزمندگان لرستانی در خلق حماسه‌های ماندگار؛ با تمرکز بر روایت حضور رزمندگان گردان سرافراز «مالک اشتر» ازنا در عملیات «حاج عمران» از اهداف برگزاری این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهلا ملکی تدین افزود: همچنین بازخوانی حوادث دوران دفاع مقدس، نشان دادن زوایای پنهان جنگ و توجه به نقش مهم و استراتژیک رزمندگان لرستانی در این عملیات مهم، از دیگر دستاوردهای شب خاطره «رزم دیدنی» خواهد بود.

وی یادآور شد: عملیات غرور آفرین «حاج عمران» از عملیات‌های مهم و حساس دوران دفاع مقدس بود که رزمندگان غیور لرستان در این عملیات نقش بی‌بدیلی داشتند و شناخت و شناساندن ابعاد مختلف این عملیات؛ رسالتی مهم بر دوش همه حافظان فرهنگ ایثار و شهادت است.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری لرستان تصریح کرد: پیش از این نیز حوزه هنری لرستان در خصوص عملیات «حاج عمران» برنامه‌هایی را تولید کرده که از مهمترین آنها می‌توان به ساخت ویژه برنامه تلویزیونی «نبرد ماندگار» روایت رشادت‌های رزمندگان لرستانی در این عملیات اشاره کرد.

براساس این گزارش، اجرای سرود و نمایش، پخش کلیپ، خاطره گویی، سخنرانی و رونمایی از پرتره شهدای گردان مالک اشتر ازنا از بخش‌های جنبی این برنامه خواهد بود.

کد خبر 5493898

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ازنا حوزه هنری لرستان حاج عمران دفاع مقدس جنگ تحمیلی شب خاطره بوشهر کرمانشاه احتکار گرد و غبار آلودگی هوا هدفمندی یارانه ها کالاهای اساسی ویروس کرونا تنظیم بازار آمار کرونا خراسان رضوی مشهد ایلام گرد و خاک حوزه هنری لرستان حاج عمران شب خاطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک

 علی محبی  بیان کرد: برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی با محوریت معنویت، مهدویت و قدس شریف انجام که در ابتدای دیدار پایوران سپاه و بسیج با امام‌جمعه زهک و کلاس اخلاق در راستای آشنایی با افکار شهید مطهری در شهرستان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای محله، نشست‌های بصیرتی مشترک با رده‌ها، نشست‌های جهاد تبیین با محوریت کتاب‌های استاد شهید مطهری، دیدار خانواده شهدا آبروی محله، غبارروبی مزار شهدا، کلاس اخلاق ویژه کارکنان و بسیجیان، مسابقات کتاب‌خوانی ویژه کارکنان و بسیجیان، توزیع نشریات سیاسی و اخلاقی، حضور کارکنان و بسیجیان در نمازجمعه، توزیع تراکت با موضوع معنویت و مهدویت و... از جمله برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی و بزرگداشت سالگرد شهادت استاد مطهری (ره) برگزار می‌شود.

محبی تصریح کرد: نمایشگاه کتاب، برگزاری یادواره شهدای معلم، تجلیل از فعالان عرصه جهادی ویژه فرهنگیان، برگزاری نشست‌های بصیرتی و ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان، تجلیل از خانواده شهدای معلم، تجلیل و دیدار مربیان و هادیان عقیدتی و سیاسی با امام‌جمعه زهک و نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهرستان از جمله برنامه‌های دیگری است که با همکاری کانون بسیج فرهنگیان در این هفته برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه سپاه زهک خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد انقلابی است که همه‌جانبه برای امنیت و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است پیش‌گام بوده است و در تمام عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی مانند خاری در چشم دشمن قرار دارد که این خود افتخاری است برای ما و کارکنان این نهاد مقدس باید قدردان حضور خود و خدمت در سپاه را دانسته چرا که این جهاد و حفاظت از کشور در برابر دشمنان، موجب عزت و افتخار آن‌هاست، اما عقب‌نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • کارفرمایان به کارگران معدن توجه ویژه‌ای داشته باشند
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • احتمال ریزش تونل برفی اشترانکوه در لرستان
  • کسب رتبه برتر در حوزه عمران و زیربنایی توسط منطقه آزاد چابهار