Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی غضنفرآبادی با اشاره به برنامه ها و اقدامات دولت مردمی گفت: در این شرایط می طلبد که همه با هم تعامل خوبی داشته باشیم و قوای سه گانه قضائیه، مجریه و مقننه برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی بر اساس بیانات و سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری، بستر سازی برای ظهور است، گفت: امام خمینی(ره) فرموده اند" حفظ نظام از اوجب واجبات است".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر حکیم انقلاب نیز نسبت به جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب فرمودند"دهه های آینده، دهه های شماست "؛ بنابراین اگر هدف انقلاب این باشد و بتوانیم آن را باور و درک کنیم، وقت را نمی شناسیم و شب و روز برای مردم، نظام و جامعه تلاش و خدمت خواهیم کرد که نمونه شاخص آن شهید سلیمانی است که سر از پا نمی شناخت و اگر این بشود حتما مشکلات حل خواهد شد.

وی تأکید کرد: مسئولی که در جایگاهی قرار می گیرد و هدف انقلاب را باور نداشته باشد، به جامعه خیانت کرده است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه ها و اقدامات دولت مردمی ابراز کرد: در این شرایط می طلبد که همه با هم تعامل خوبی داشته باشیم و قوای سه گانه قضائیه، مجریه و مقننه برای حل مشکلات جامعه تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی با تأکید بر اینکه امروز نقش کسانی که اهداف انقلاب را باور دارند نقش بسبار مهمی است، اظهار کرد: در این شرایط توطئه، تخریب و تهدیدات زیاد است و باید دلسوزانه و شبانه روز، با تعامل، وحدت، دلسوزی و برداری کار انجام شود.

رییس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید راه های نفوذی دشمن را جدی بگیریم و باید تلاش کنیم تا اعتماد به همه مجموعه ها را برگردانیم، خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان استان کرمان در خدمت استاندار جدید و رییس کل دادگستری جدید استان است.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۳۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خورشیدی پیش از ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: روز نهم اردیبهشت روز ملی شوراهای اسلامی نامگذاری شده و باید این روز مهم را گرامیداشت.

وی افزود: در آیات و روایات متعددی به اهمیت مشورت پرداخته شده است و لازم است در تمامی مسائل این مشورت صورت بگیرید و در واقع این مهم یکی از محاسن حکومت اسلامی است.

حجت‌الاسلام خورشیدی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بخش روستایی باید شناسایی و تقویت شوند، گفت: دهیاران باید با شناسایی ظرفیت‌های روستاها در راه توسعه بخش روستایی تلاش کنند.

وی اضافه کرد: همه ما اذعان داریم نظام اسلامی خدمات شایسته‌ای در سطح شهر و روستا انجام داده است اما هنوز مشکلاتی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و لازم است شوراها و دهیاران در راستای رفع آن تلاش کنند.

امام جمعه بیجار بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: باید ظرفیت‌های روستا و بخش‌ها را شناسایی کنیم تا روستاها خودکفا شوند.

کد خبر 6090738

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان